• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacweb

Bekend gezicht
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
122
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds kort Windows 7 draaien op mijn computer alleen als ik nu een film wil afspelen op mijn computer dan heb ik bij verschillende blu-ray films geen geluid meer.
Ik heb de volgende Codec programma`s draaien:
K-Lite Codec Pack 6.4.4 (full)
K-Lite Codec Pack 3.9.0 (64-bit)

Hier voor had ik Windows Vista draaien en met de zelfde Codec`s en toen deed alles het wel.
Kan iemand mij helpen.
 
speel je alles af met windows media player zou het best mogelijk zijn dat de k-lite's codecs in conflict komen met de codecs die wmp afhaald indien dit nodig zou blijken

gebruik hier al win 7 ultimate 32 bit sinds deze pas op de markt kwam nog steeds geen codec's zelf moeten ophalen ;ook nog gn problemen gehad met beeld en geluid tydens het afspelen van een movie met wmp
 
Ik gebruik media player classic, maar met media player doet hij het ook niet.
 
als je nu gewoon muziek afspeel heb je dan geluid !!
 
ja dan heb ik wel gewoon geluid
 
De mediaplayer die mij verrast heeft is de SPPlayer!

Netzoals de VLC-player komt ook de SMPlayer uit Linux.


Prachtig beeld vergezeld van krachtig geluid!


http://smplayer.sourceforge.net/

Download dan deze versie: smplayer-0.6.9-win32.exe (14.15 MB)
 
De mediaplayer die mij verrast heeft is de SPPlayer!

Netzoals de VLC-player komt ook de SMPlayer uit Linux.


Prachtig beeld vergezeld van krachtig geluid!


http://smplayer.sourceforge.net/

Download dan deze versie: smplayer-0.6.9-win32.exe (14.15 MB)

Ik kan nu wel wat meer horen met dat programma maar nog steeds niet alles.
 
Dan heb je waarschijnlijk bestanden gedownload, die of corrupt zijn geraakt dan wel een extensie hebben, die niet algemeen ondersteund wordt!

Post bijv. de complete bestandsnaam, inclusief extensie van n of meerdere bestanden, waarmee je problemen hebt!
 
.m2ts bestanden heb ik problemen mee.
Bij de 1 heb ik wel geluid en bij de andere niet.
 
Betreft dat Blu-ray movies?

Indien ja - download die dan in .mkv formaat!
Dan heb je geen afspeelprobleem!
 
ja dat betreft Blu-Ray movies

Maar als ik een film download is dat meestal een Remuxed versie en die worden de laatste tijd veel als .m2ts geplaatst.
Ik kan ze wel gewoon bekijken met geluid op mijn tv via mijn Popcorn Hour alleen niet meer op mijn computer.
 
Even een snelle tip: Een uitstekende media speler voor zowel op Windows / Linux en Mac OS X is VLC Media Player.

Hier is de link:
http://www.videolan.org/vlc/

Ik gebruik het al jaren en heb er nog nooit problemen mee gehad met Codecs en dat soort dingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan