• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe server

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jeroen

Gast
Vanaf morgen draait deze site op een nieuwe server. Helaas zijn met de overgang de huidige berichten van dit forum gewist.


Met vriendelijke groet,

Jeroen Remijnse
 
hello, ik had een vraag gesteld, maar niemad had het beantwoord,ik zal nog een keer proberen.

elke keer dat ik myn pc aanzet krijg ik een bericht van:
kan de toepassing niet juist initialiseren(0*0000005). klik op OK om de toepassing te beeindigen.

kan iemand my mischien hierbij helpen.

alvast bedankt.
 
Toch even vragen,.

- Wat voor (Windows) versie heb je erop?
- En kan er verder nog wel gewerkt worden met het systeem.
(dat ie niet hangt dus)
 
ik heb window XP.
een NVIDIA Geforce2/MX400
myn video kaart is beschadigd volgens my door een virus, want ik kan geen games meer spelen. er verschijnt een bericht van: reguires hardware graphics acceleration.
ik had ook een nieuwe driver geinstaleert, maar toch doet ie niet, maar ik weet niet of dat iets daar mee te maken heeft.

en nog, myn pc gaat ook vastzitten, maar dat was gewoon van eerste dag toen ik het gekocht had, het is heel raar, bij window XP als ik niks download dan gaat ie vast zitten binnen 10 minuten, maar als ik gewoon een liedje of een programma download bijvoorbeeld via kazaa dan gaat ie niet vast zitten.
maar bij window2000 gebeurd dat niet, het gaat niet vast zitten.maar ik vind window2000 traag.

maarjah, ik hoop dat ik alles duidelijk hebt gemaakt.

alvast, hartstike bedankt.
 
ik heb window XP.
een NVIDIA Geforce2/MX400
myn video kaart is beschadigd volgens my door een virus, want ik kan geen games meer spelen. er verschijnt een bericht van: reguires hardware graphics acceleration.
ik had ook een nieuwe driver geinstaleert, maar toch doet ie niet, maar ik weet niet of dat iets daar mee te maken heeft.

en nog, myn pc gaat ook vastzitten, maar dat was gewoon van eerste dag toen ik het gekocht had, het is heel raar, bij window XP als ik niks download dan gaat ie vast zitten binnen 10 minuten, maar als ik gewoon een liedje of een programma download bijvoorbeeld via kazaa dan gaat ie niet vast zitten.
maar bij window2000 gebeurd dat niet, het gaat niet vast zitten.maar ik vind window2000 traag.

maarjah, ik hoop dat ik alles duidelijk hebt gemaakt.

alvast, hartstike bedankt.
 
ik heb een window XP.
NVIDIA Geforce2/MX400 videokaart.

ik kan ook geen games meer spelen,ik krijg telkens het bericht dat: reguires hardware graphics acceleration.
ik heb ook een nieuwe driver geinstaleert. maar toch doet ie niet, ik denk dat myn videokaart is beschadigt door een virus. ik weet niet of dat iets mee te maken heeft.

en nog myn pc gaat ook telkens vast zitten.

alvast bedankt.
 
elke keer als ik opnieuw mijn pc aanzet krijg ik dat bericht tevoorschijn.
 
Je kan het beste Windows XP opnieuw installeren. Dan is de kans heel groot dat je videokaart het weer doet. Het is onwaarschijnlijk dat een virus de oorzaak van je probleem is, omdat er zeer weinig videokaarten met een herschrijfbaar geheugenchipje (EPROM) zijn. Nog een tip: verwijder je oude driver voordat je een nieuwe installeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan