• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Witte pagina.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
We hebben op het forum behoorlijk lang last gehad van een witte pagina die op doemde wanneer mensen een topic aan probeerden te maken. Nu heb ik een tijdje terug stilletjes een update gedaan waarvan ik hoop dat dit het probleem oplost. Nu dus aan jullie de vraag, komen jullie de witte pagina nog wel eens tegen bij het plaatsen van een topic?

Laat even horen of je het nog tegen komt en wanneer de laatste keer was. Als het nu nog gebeurt, moet ik namelijk iets meer info hebben over de tijden waarop het gebeurt.

Alvast bedankt.
 
Ik zal er op letten :)
 
Ik ben erg benieuwd naar de achterliggende oorzaak van dit probleem, ik kan het namelijk niet goed voorstellen in mijn hoofd wat een dergelijk probleem kan veroorzaken en dat het alleen gebeurt wanneer de post data spaties bevat. Dus als je hier meer over weet en je bereid bent het te delen ben ik heel benieuwd Ydie :)
 
Ik dacht er niet zo lang geleden nog last van te hebben. Even kijken.....

31 oktober 2010, 16:08
Toen poste ik een nieuw topic, en kreeg ik een witte pagina.
 
Het zat hem eerst in de plugin voor de opgelost meldingen van de topics, had dit per toeval gevonden, maar dit blijkt hem nu dus ook niet te zijn. Met dat in het achterhoofd kan ik wel gerichter gaan zoeken. Kan de code van die plugin erbij houden, samen met wat er nu aan informatie binnen komt. Ik kan er alleen nog geen duidelijke lijn in trekken.
 
Hebben anderen met VBulletin hier geen last van?
 
Niet dat ik kan vinden.
 
Er is inderdaad weinig over te vinden. Het enige is dit en dit. Maar deze twee dingen zul je zelf ook vast al hebben gevonden.
 
Inderdaad, maar die hebben nog niet tot de oplossing geleid.
 
Ja, ik heb het vandaag al 3x gehad. Voorheen nooit maar nu met nieuwe laptop (windows 7) wel. Ik geef het op.
 
Ik moet zeggen, dat het tot mijn verrassing het al weer wat langer geleden is, dat ik voor het laatst een witten pagina voor mijn neus kreeg!
 
maak maar eens een topic aan met.een hele lange titel, ik weet nu al bijna zeker dat je witte pagina krijgt
 
Ik heb gemerkt dat de forumbug wel weer heel erg aktief is.
Zelfs een titel drie woorden kan al teveel zijn!
 
Als ik tegenwoordig een nieuw Topic aanmaak, verbind ik de woorden met elkaar d.m.v. een underscore (_).
Zo omzeil je de bug met minimale moeite!
 
Ik heb er nu last van in het forum 'Windows XP'

Edit: oh, met die hint van ikki007 lukt t wel.
 
Vandaag een topic niet kunnen posten door de "witte pagina" problematiek.
Ook nieuwe pogingen leverden een witte pagina op.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan