• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sweex Keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tweetje

Gast
Hoi allemaal...

Ben nu al een aantal uurtjes bezig om mijn nieuwe keyboard aan te sluiten.
Dat is natuurlijk niet het probleem..dat aansluiten :p

Maar hij doet het niet...heb alles gedaan volgens het boekje...heb geen flauw idee waarom hij het niet doet.
Heb ook niet eerder zoiets gehad.

Ik heb hem aangesloten via de PS2 aansluiting en niet usb...(ook daar al op geprobeerd, maar geen reactie.)

Lampjes op de keyboard gaan wel aan...maar dat is dan ook alles.

Dus ten einde raad mijn oude keyboard er weer op en op zoek naar hulp via internet..en kwam hier uit.
Ik hoop dat iemand misschien weet wat het probleem is.

Groetjes Tina
 
Hoi Tweetje :)

Welkom op het forum :D


Je hebt dus een Sweex keyboard, maar welk type is dat?
Zit er bij het keyboard geen diskette of cd-rom met installatie software / drivers welke je moet installeren?
 
Het is een Sweex KX-7201 en inderdaad er zit een cd-rom bij... en ik heb geinstalleerd zoals aangegeven in de handleiding. Maar hij doet het niet dus. Ik heb het ook geprobeerd via de driver op de site van Sweex zelf voor het geval het aan de cd-rom lag. Ik heb Windows 2000 op mijn pc.

Maar geen reactie.

Misschien is het iets heel simpels. Maar ik heb geen flauw idee wat.

Gr. Tina
 
Windows 2000 mag geen probleem zijn :)

En als je alles volgens de handleiding hebt gedaan zal dat ook goed zijn.
Lampjes branden, dus hij heeft stroom.

Heb je wel het oude keyboard losgekoppeld alvorens de nieuwe te proberen?

Ik heb geen ervaring met Win 2000, kan je daar ook via start -> configuratiescherm -> naar instellingen voor keyboard toegaan?
Anders eens kijken of je daar soms nog iets moet aanpassen/selecteren? :unsure: :)
 
normaal heb je de software van je toetsenbord niet nodig, ik heb dat type toetsenbord ook en werkt gewoon bij mij, ik zou niet weten wat het probleem is.
 
Probleem opgelost...

Heb lekker heel mijn pc leegehaald en meteen XP erop gezet en vervolgens deed het toetsenbord het weer niet...

Terug naar de winkel...bleek hij het daar ook niet te doen!

Dus ik heb nu een nieuwe en die doet het perfect!
En ik weet nu ook hoe ik heel mijn pc leeg maak en weer alles erop zet ;)

Toch nog een goed eind aan deze frustratie gekomen :p
 
ik heb ook zo'n toetsenbord: Sweex kx-7201
en ik heb dat KeyMaestro geinstalleerd
alle knopjes doen het behalve het Eject knopje

maar ik heb ook dat Netropa - Professional Office keyboard

kan iemand mij helpen?
 
gekkedave zei:
normaal heb je de software van je toetsenbord niet nodig, ik heb dat type toetsenbord ook en werkt gewoon bij mij, ik zou niet weten wat het probleem is.
Ik heb ook een Sweex toetsen bord maar ik kan nergens de Prt Sc toets vinden, op het oude toetsenbord zat dat rechts boven maar ik kan het hier dus niet vinden, weet iemand waar die toets zit?

ik weet niet welk typenumer maar heeft 33 toetsen en navigation wheel.

bvd
 
Gelukkig is alles goed afgelopen Tweetje :)
en voor Frank57, het is fijner om even een nieuwe topic te openen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan