• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

favorieten I.E.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hamilton

Junior lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Hallo Forum,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog een vraag stelde maar als je internet explorer geen favorieten meer opslaat ,is het tijd om hulp in te roepen,want zeg nu zelf;waar is het plezier van een gewoon rondje surfen als je geen websites kunt vastpinnen.Ik heb een vista laptop met windows vista bussiness
en service pack2.Het probleem heeft zich gemanifesteerd nadat ik cookies en tijdelijke internetbestanden had verwijderd.Als ik sites opsla neemt hij ze wel op in de geschiedenis van de favoriten, en zo kan ik de sites nog zien zolang ze in de geschiedenis blijven (4 weken)
hopelijk heeft iemand dit ook al meegemaakt en weet hij dde oplossing.

M.V.G Hamilton:wall::)
 
Voer de onderstaande "fix" uit om de instellingen en registerwaarden van Internet Explorer te herstellen en alle mogelijk conflicterende invoegtoepassingen uit te schakelen.

http://go.microsoft.com/?linkid=9646978

Indien deze "fix" het probleem niet verhelpt volg dan onderstaande stappen.

1. Sluit alle geopende programmas af.

2. Klik op Start

3. Ga naar zoekopdracht starten

4. Vul in de zoekopdracht starten balk CMD in.

5. U ziet bovenin een icoon met de naam CMD naar voren komen klik hier met de rechtermuisknop op en kies uitvoeren als administrator.

6. Er opent zich een zwart venster met witte tekst

7. U mag de onderstaande commandos een voor een uitvoeren door ze in te typen in het CMD venster en daarna op enter te drukken na elk commando.

cd %userprofile%
icacls favorites /setintegritylevel (OI)(CI)low
exit


8. Controleer nu of het probleem verholpen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan