• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Harde Schijf Probleem 2e schijf niet benade

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joshii

Gast

Hallo,
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Ik heb een pc met 2 harde schijven gekocht, waar windows server2003 op stond.Dit heb ik er af gehaald en W98SE op gezet.
Met de C-schijf geeft dat geen problemen, maar nu kan ik D niet meer benaderen. De pc ziet de schijf wel, staat ook in de bios, maar zodra ik iets aanklik dat verwijst naar-, of gekoppeld is aan D, krijg ik een blauw scherm en loopt het systeem vast.
Wanneer ik vanuit dos de schijf opnieuw probeer te formateren zegt ie dat er geen geldige apparaatstuurgegevens op D staan.
Weet iemand misschien wat ik nog kan doen?

Joshii
 
Omzetten naar fat32.
Maar daar moet je de win xp cd voor hebben of je moet als je internet hebt bij microsoft de opstartdiskette's downloaden voor xp (6 stuks)
Dan kun je de schijf omzetten naar fat32.

Maar was de ene schijf ntfs en de andere fat32 toen je de pc kocht??
 
Het bleek geen ntfs te zijn, er zaten veel fouten in mapingangen enzo, waardoor ie er niet bij kon.
Ik weet niet meer wat ik precies gedaan heb (...), maar met partition magic is het uiteindelijk gelukt de partitie te verwijderen en een nieuwe aan te maken.
Probleem opgelost !!!
Jij iig bedankt voor je reactie!

groetjes, Joshii
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan