• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wie wil er terug naar de vorige layout van het forum?

Joof

Gewaardeerd
Lid geworden
12 feb 2004
Berichten
1.052
Waarderingsscore
162
Ik zou best eens willen weten wie er terug wil naar de vorige layout van het forum.
Ik (persoonlijk) vind de nieuwe opzet maar niks, ik wil het liefst terug.
 
Nee; mij irriteert de layout ook maar het spul zelf voelt technisch beter, stabieler aan.

Wel zou ik liever het principe "vet = nieuw" ook doorgetrokken zien op de rubriekregels, inplaats van dat minuscule rode vlaggetje.

Eigenlijk houd ik niet zo van kleuren bij/tegen tekst, black is beautiful :)
 
Ikzelf, wil het liefst op deze layout blijven..
 
ik vind deze wel goed zo..
blijf maar hierbij zou zeggen
 
Ik vind deze nog steeds te druk en onoverzichtelijk.
Liever de oude lay-out.
Maarja, als het voor het beheren gemakkelijker is.. Mss eens achter skins zoeken voor een vBulletin
 
ze zullen nooit meer terug gaan naar het oude forum, hoogstens aanpassen qua kleuren en indeling en zoveel mogelijkw wensen proberen erin te verwerken.
 
Mooi; :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
 
Joof zei:
Ik zou best eens willen weten wie er terug wil naar de vorige layout van het forum.
Ik (persoonlijk) vind de nieuwe opzet maar niks, ik wil het liefst terug.
Ik
smile.gif


Ik vind mn weg hier totaal niet meer, tis onoverzichtelijk en oogt chaotisch.
wacko.gif


Ik heb aan dit vbulletin nog geen enkel voordeel/verbeteringen kunnen ontdekken, enkel nadelen/verslechteringen
sad.gif
(zal wellicht nog beteren, maar vooralsnog is dit mijn mening )

Naar mijn mening is er totaal niet nagedacht over de consequenties die een overgang naar een ander forumbord met zich mee zou brengen.
(enige positieve is dan nog dat het vorige forum in zn totaal is overgezet, iets wat bij de vorige forumwissel (van voor mijn tijd) eens niet is gelukt, hebk weleens begrepen)
Maar verder...... onoverzichtelijk, te grote letters en avatar/sig-plaatjes ten opzichte van IPB (worden groter weergegeven dan eerst, waardoor er veel meer gescrollt moet worden), refreshknop werkt niet om nieuwe postjes weer te geven, postbus die ineens van 50 naar 20 postjes is gegaan (waarin ineens ook verwijderde pb terugstond, lekker gevoel van privacy met "verwijderde" pb
dry.gif
), het hele "oude" forum staat vol met niet werkende smiliecodes en andere tags als <span> , tutorials die eerst kunstwerkjes waren en waarin dagen tijd stak zijn nu totaal onleesbaar geworden voorbeeld tut nu <> was voorheen deze , hijack logjes die niet meer op 1 pagina passen, etc, etc..........
wacko.gif
angry.gif


Als ik nu een probleem zou hebben en een forum moest kiezen om lid van te worden, dan sloeg ik nu softcity over
sad.gif


Maar ieder zijn mening, kan ook aan mij liggen
smile.gif


--edit--
bevat deze post nog te veel afbeeldingen ook :S kan er ook nog wel bij :mad
 
Nee; mij irriteert de layout ook maar het spul zelf voelt technisch beter, stabieler aan.
Mee eens.

Kan me wel ook vinden in de kritieken van Rainaldo en
Als ik nu een probleem zou hebben en een forum moest kiezen om lid van te worden, dan sloeg ik nu softcity over
-> dat gevoel had ik eerst ook heel sterk ja.

Het oogt wat minder professioneel (en heeft nog wat minpuntjes, zie mijn andere kritieken), maar het voelt inderdaad wel wat stabieler aan (op de kinderziektes na, maar waar naar mijn gevoel toch behoorlijk hard aan gewerkt wordt)

Greeeetz..
A. :)
 
Alan zei:
Dat had een nieuwere versie van IPB wschl ook geweest
smile.gif


Kan me wel ook vinden in de kritieken van Rainaldo en -> dat gevoel had ik eerst ook heel sterk ja.

Het oogt wat minder professioneel (en heeft nog wat minpuntjes, zie mijn andere kritieken), maar het voelt inderdaad wel wat stabieler aan (op de kinderziektes na, maar waar naar mijn gevoel toch behoorlijk hard aan gewerkt wordt)
Kan zo nog wel 10 dingen noemen..... onder andere dat onderliggende quotes niet meegequote worden (dus quote in quote in quote)

Maar goed, eerst nog maar eens afwachten wat er nog veranderd gaat worden en anders zullen we ermee moeten leren leven.....
wink.gif


trouwens een benieuwd of die nieuwsbrief
dry.gif
ook volstaat met <span> tags, gelijk de email die ik gisteren kreeg ivm volle postbus.....
 
Als ik nu een probleem zou hebben en een forum moest kiezen om lid van te worden, dan sloeg ik nu softcity over
Dat heb ik nano ook al gezegd, ik vond de vorige beter.
Toen was er een mooie banner boven aan het forum, dan weet je direct waarmee je te maken hebt.
Dit is net een forum geworden van een of ander vriendengroepje in het hutje op de hei.
Moet je die sticky topics ook eens zien :eek: Staat gewoon het woordje "belangrijk" voor... Dat was ook veel duidelijker in het vorig layout!
Maar hier kun je wel 100 topics voor openen, ons oude vertrouwelijke layout komt never nooit meer terug. Zeer jammer! :(

Ik hoop dat ze NGF gewoon laten zoals het is!

Groeten nappe
 
Laatst bewerkt:
ze proberen het te goed te maken, en daardoor word het onoverzichtelijk en chaotisch
 
Ik vind dit forum verre van TE goed, vind het een beetje amaturistisch ogen, door alle drukte hiero.

Maar zal idd wel even wennen zijn, ik ga even kijken of ik het logo kan aanpassen, dan zet ik er wel een passende banner bij uit de banner contest.




--------edit------------

Kan het zo ff niet vinden, maar ik zoek nog wel ff verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik niet snap is dat het niet van te voren was aangekondigd. Je gaat toch niet zomaar een grote site helemaal veranderen, zonder de gebruikers ervan op de hoogte te stellen.

Wat wel een pluspunt is, dat het overzetten zonder problemen is gegaan. Maar dat is dan ook een van de weinige pluspunten.;)
 
Nee, jeroen had wel ff een aankondiging kunnen versturen, wij waren er in het hidden eigenlijk nog over aan het discussieren, maargoed.

Zoals je al zegt het is zonder fouten overgegaan.

Maar idd, er had wel een melding vooraf kunnen komen, ook omdat je dan had geweten wat er aan de hand was als softcity niet zonder fouten over kon.
 
Ydieresis zei:
dan zet ik er wel een passende banner bij uit de banner contest.

Misschien een nieuwe contest met nieuwe formaten?
 
Dat is idd ook een idee, maar ik moet eerst ff uitzoeken hoe die banner er weer op kan, kan het in de admin pannel nog niet echt vinden.
 
Hmm; ik denk dat dat in de FTP moet :ph34r:
 
euhm,
het is maar een vraagje hoor,
maar wie beheert er softcity eigenlijk en kan aanpassingen maken??;):(

misschien is het dan best dat jullie aan hem/haar vragen om enkele aanpassingkjes te maken, zoals de layout een beetje meer op te fleuren en de lettertypes een klein beetje kleiner,....:)

dat zou tenslotte al pakken beter zijn...:):rolleyes:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan