• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

driver gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

liekie77

Junior lid
Lid geworden
27 jan 2011
Berichten
33
Waarderingsscore
0
goedendag

Naar alles te hebbne geprobeerd heb ik eindelijk gevonden wat de internet kaart is maar kan helaas nergens een driver vinden om de internet kaart te kunnen instaleren kan iemand mij helpen aan de driver voor de

broadcom BCM5751 netxtreme gigabit ethernet PCIe

Alvast hartelijk bedankt
 
welk moederbord gebruik je ...
weet je dit niet installeer dan speccy ....

http://www.freewaredownloads.nl/downloads526.html

een gratis te gebruiken tool om alles weer te geven wat in je pc aanwezig is ....
klik vanonderen op de blauwe pijl om de download te starten
 
Ik vermoed dat dit de chip op de netwerkkaart is, en niet de kaart zelf. Chipfabrikanten leveren maar zelden drivers rechtstreeks aan de eindgebruiker. Zit er een losse kaart in, kijk dan welk merk daarop staat. Zit de chip op het moederbord, kijk dan bij de fabrikant daarvan voor een driver.
 
Ik vermoed dat dit de chip op de netwerkkaart is, en niet de kaart zelf. Chipfabrikanten leveren maar zelden drivers rechtstreeks aan de eindgebruiker. Zit er een losse kaart in, kijk dan welk merk daarop staat. Zit de chip op het moederbord, kijk dan bij de fabrikant daarvan voor een driver.

bedankt voor de reactie

Intussen is de pc helemaal leeg gehaald en dan ook echt leeg en een nieuw stuurprogramma windows 7 op gezet dus alle ellende van zoeken hoeft niet meer
--- automatische edit ---
Ik vermoed dat dit de chip op de netwerkkaart is, en niet de kaart zelf. Chipfabrikanten leveren maar zelden drivers rechtstreeks aan de eindgebruiker. Zit er een losse kaart in, kijk dan welk merk daarop staat. Zit de chip op het moederbord, kijk dan bij de fabrikant daarvan voor een driver.

bedankt voor de reactie

Intussen is de pc helemaal leeg gehaald en dan ook echt leeg en een nieuw stuurprogramma windows 7 op gezet dus alle ellende van zoeken hoeft niet meer
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan