• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Moderator

Laatst bewerkt door een moderator:
feli....
 
Nu Anson (Prima vent, niets op aan te merken) een avatar heeft (had hij al hoor) , wil ik graag mijn naam veranderen in Crazy Horse one eight, met bijpassende avatar natuurlijk. Een bewegende natuurlijk, want zoals Anson iedere kijker onderschot houdt, wil ik natuurlijk mijn boordkanon een stroboscopisch effect laten geven om de paar seconden. Beter vooraf even fiat dan een waarschuwing achteraf, dacht ik zo... Dus bij geen gehoor, ga ik er maar van uit dat zwijgen toestemmen is. Heb Anson er al op gewezen dat hij herinneringen oproept bij bankmedewerkers benzinepompbedienden en zo. Wat er zo leuk aan is om een pistool op iemands hoofd te zetten, kan of wil hij niet beantwoorden. Dus, dan weet je het alvast...Binnenkort heb ik dan ook een nieuwe avatar.
Wat mij bevreemd is dat een""gat van een GOAT''"niet kan, maar ik wel steeds verplicht in een gat van een loop kijken moet...Bovendien is het typisch een avatar die een (onzekere) puber nemen zou. Een moderator onwaardig, daar hij een voorbeeld dient te zijn. Goed voorbeeld doet volgen. Dus zal ik dat maar doen. Als PietHein bijvoorbeeld die in de lagune ligt, met zijn fregat. Of zou dat als een verwijzing kunnen worden opgemerkt en is het jullie liever om iemand op minder dan twee meter in een loop te laten kijken...
 
Het is een avatar? :huh:
En geef dan zelf het goede voorbeeld door je eigen avartar ook niet zo te maken...
 
@everzwijn
Dude, je kan ook gewoon gefeliciteerd zeggen of niks en je probleempjes lekker in je eigen topic zetten of anders een pb sturen ofzo.

Anson, Gefeliciteerd :D
 
Je bedoelt Everzwijn toch Gollem? Of kijk je liever in de loop van een pistool.
Toen hij nog geen mod was heb ik er geen woord aan vuil gemaakt, maar als mod dien je een voorbeeld te geven hoe het hoort en wat geoorloofd is.

Geen pillen, behalve twee paractamolletjes vorige week. (heb ruim 10 jaar geen dokter gezien!) Maar omdat iemand een pistool op het hoofd zetten verboden is, zal ik maar een avatar zoeken waar de liefde op wordt bedreven. Dat doet iedereen privee en is niet verboden. Als je dat liever hebt.

Kom Gollem. Je hoeft me niet af te vallen. Ik hoef toch niet iedere keer herinnerd te worden aan het feit dat ik in een loop van een pistool heb gekeken.
Tussen jouw en mij, er is nog geschoten ook! Maar ja een revolver en geen huls te bekennen. Naar de politie gegaan, die bij gebrek aan bewijs, is er dus geen 10 minuten werk van gemaakt.

Maar reageer maar niet, ik vind je nu nog een leuke vent. En een beetje inlevingsvermogen zou geen kwaad kunnen.

Wat dat schieten betreft, ik werd met een ander verward. Het kan jou en daarmee een ieder ander ook overkomen.
Gollem, hou het leuk, wil je...
Als het jouw overkomt wil ik je nog wel eens spreken en zien of je dan van mening verandert bent...
 
Ik bedoel inderdaad Everzwijn...

Ik val niemand af, ik val niemand aan. Maar als je jouw frustraties wilt afreageren, dan open je daar maar een eigen topic voor.

Succes ermee en veel sterkte!
 
Hm, ik heb deze avatar al weken/maanden eer ik mod werd en ik bedoel er helemaal niks mee. Bovendien is de persoon een goeierd.

Wat zit erachter:


City Hunter gaat over Ryo Saeba (冴羽獠), een zogenaamde "sweeper" (iemand die het "vuil" weghaalt) en een deel van het "City Hunter" duo. Het andere deel bestaat Kaori Makimura (槇村香), een vrouw die het zakengedeelte afhandelt voor City Hunter. "City Hunter" is een onafhankelijke en onofficile groep die in de onderwereld werkt. City Hunter kan je beschermen, onderzoeken doen of zelfs iemand voor je vermoorden. De enige voorwaarde voor een clint is dat ze een mooie vrouw is, andere clinten worden niet aangenomen.
Heb je een probleem? Ga dan naar de oostuitgang van het station Shinjuku en schrijf "XYZ" op, de laatste letters van het alfabet om aan te geven dat je nergens meer naar toe kan en je de hulp van City Hunter nodig hebt.

Als je aanstoot geeft, mag je best rapporteren. Ik heb daar geen problemen en als er nog iemand bezwaar heeft dan zou ik zeker serieus nadenken, weg te halen.
 
Gelukkig maar dat anderen zich niet druk hoeven te maken over "zaken waar zij niet over gaan" . Ik heb geen probleem met de avator noch de andere mods en admins dus deze blijft waar hij is.

....en gaat over tot de orde van de dag.
 
Je bedoelt Everzwijn toch Gollem? Of kijk je liever in de loop van een pistool.
Toen hij nog geen mod was heb ik er geen woord aan vuil gemaakt, maar als mod dien je een voorbeeld te geven hoe het hoort en wat geoorloofd is.

Geen pillen, behalve twee paractamolletjes vorige week. (heb ruim 10 jaar geen dokter gezien!) Maar omdat iemand een pistool op het hoofd zetten verboden is, zal ik maar een avatar zoeken waar de liefde op wordt bedreven. Dat doet iedereen privee en is niet verboden. Als je dat liever hebt.

Kom Gollem. Je hoeft me niet af te vallen. Ik hoef toch niet iedere keer herinnerd te worden aan het feit dat ik in een loop van een pistool heb gekeken.
Tussen jouw en mij, er is nog geschoten ook! Maar ja een revolver en geen huls te bekennen. Naar de politie gegaan, die bij gebrek aan bewijs, is er dus geen 10 minuten werk van gemaakt.

Maar reageer maar niet, ik vind je nu nog een leuke vent. En een beetje inlevingsvermogen zou geen kwaad kunnen.

Wat dat schieten betreft, ik werd met een ander verward. Het kan jou en daarmee een ieder ander ook overkomen.
Gollem, hou het leuk, wil je...
Als het jouw overkomt wil ik je nog wel eens spreken en zien of je dan van mening verandert bent...

Ergens in je gebruikers opties kan je instellen dat je geen avatars wil zien ;) Ik zal even voor je zoeken waar het ook al weer stond..

edit
Hier kan je ze uitzetten
 
Waar zijn die Nike links? :p Kreeg net mail, zeker al verwijdert.
Naja nikes zijn toch niet mijn smaak :p Liever Adidas :D:D:D:D
 
Ik dacht: wat heb ik nou weer gedaan. Ik ben nu dus ook Mode rator.
Mensen met slechte smaak in kleding worden verwijderd, begrepen!
 
Adidas slecht? :(
 
Gucci!
 
Ja dat is inderdaad slecht, Adidas niet :lol:
 
Poosje niet online geweest dus helemaal verbaasd. Maar wel een hele goede keuze! Anson, ook al is het een beetje laat, gefeliciteerd met je promotie :rules:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan