• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live Mail: dubbele e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThomasvanDijk

Vaak hier
Lid geworden
1 jul 2009
Berichten
905
Waarderingsscore
0
Ik heb twee e-mail account:
telfort.nl en @live.nl

Beide accounts via Hotmail lezen was geen probleem. Ik ben daar echter mee gestopt omdat Ik mij steeds opnieuw moest aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord, deze werden niet onthouden in Google Chrome.(Internet Explorer gebruik ik niet omdat deze browser bij mij veel te traag is)

Om van het steeds opnieuw aanmelden af te zijn ben ik Windows Live Mail gaan gebruiken. Dat werkt prima.
Probleem is alleen dat ik alle e-mail, dus van beide accounts, dubbel ontvang.

Ik werk met Windows XP home. XP is verdeeld in vier accounts: mijn vrouw en ik en twee kinderen.
Ook mijn vrouw gebruikt Windows Live mail en ontvangt alles dubbel. Mijn kinderen gebruiken gebruiken gewoon Hotmail en hebben verder geen geen probleem met e-mail.

Heeft iemand een idee om dit op te lossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thomas,
Beetje late reactie, maar ik zie dit nu pas. Ik had drie mailaccounts, 1 hotmail.com, 1 windowslive-account en nog eentje van hotmail.com. Op onze laptop kreeg ik ze ook allemaal dubbel in mijn eerste hotmail.com en in het windowslive account. Als ik de mappen in mijn windowslive verwijderde, verdwenen ze ook allemaal in het hotmal.com-account! heel ergerlijk, omdat ik ze daar wilde bewaren! Maar op de laptop hebben we windows 7 en op de PC had ik nog gewoon XP-professional. Maar ik weet er ook geen oplossing voor, komt gewoon door Windows 7 denk ik. Misschien heb jij inmiddels een oplossing gevonden?
m.vr.gr. Tjitske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan