• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Formateren van tweede harde schijf

  • Onderwerp starter Dr. Le Quack
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dr. Le Quack

Gast
Hallo,

Ik heb een tweede harde schijf uit een oude computer gehaald en in mijn nieuwe gezet. Hij wordt herkent, maar nu wil ik die harde schijf formateren. Op zich is dat geen probleem, maar er zit in de nieuwe computer geen diskettedrive. Ik kan dus geen opstartdiskette maken. En dat is vervelend. Ik weet nu namelijk niet hoe ik de harde schijf moet formateren.
Gegevens van mijn computer zijn:
Intel Pentium 4 2.8 Ghz
Windows XP
Primaire harde schijf is FAT32
Secundaire harde schijf is NFTS

Wat moet ik doen? Alvast bedankt
 
Originally posted by Dr. Le Quack@20-04-2004, 20:44:32
Hallo,

Ik heb een tweede harde schijf uit een oude computer gehaald en in mijn nieuwe gezet. Hij wordt herkent, maar nu wil ik die harde schijf formateren. Op zich is dat geen probleem, maar er zit in de nieuwe computer geen diskettedrive. Ik kan dus geen opstartdiskette maken. En dat is vervelend. Ik weet nu namelijk niet hoe ik de harde schijf moet formateren.
Gegevens van mijn computer zijn:
Intel Pentium 4 2.8 Ghz
Windows XP
Primaire harde schijf is FAT32
Secundaire harde schijf is NFTS

Wat moet ik doen? Alvast bedankt
http://www.schoonepc.nl/instal/format.html[/URL] hier staat info om je
schijf te formatteren... als ik het uit moet leggen ben ik nog ff druk :)


succes...

Deckass!!
 
Als xp hem ziet ga je gewoon naar deze computer en klik je met je rechtermuisknop op die harde schijf en kies je daar formatteren.

En dan ben je klaar
 
Damn, dat was makkelijk... Ik wou helemaal moeilijk doen met een opstartdiskette enzo, maar zo makkelijk kan het dus ook. Ik voel me best dom nu... :( .
Maar in ieder geval bedankt!!!
 
Domme vragen noch domme antwoorden kennen we niet, toevallig is Nano bezig met een tutorial te schrijven over formateren. Is straks misschien ook wel eens leuk om door te lezen als hij af is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan