• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

veilige modus uitschakelen (Windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.

hettie

Nieuw lid
Lid geworden
19 mei 2011
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo,
ik krijg mijn computer niet uit de veilige modus. Er is me verteld dat ik op F8 moet drukken enkele keren nadat het logo verschijnt van mijn pc. Dat heb ik verschillende keren gedaan en ik heb toen gekozen voor normaal opstarten, maar hij blijft in de veilige modus opstarten.:fury::frusty:
Hoe krijg ik de veilige modus uitgeschakeld?????

Alvast bedankt voor je reactie!

Hettie
 
doe een herstart zonder dat je een toets indruk ...hij zou gewoon moeten booten
 
Hoi Hettie, mogelijk vindt jij die mogelijkheid via MSCONFIG.

Geef die opdracht in de zoekregel boven de startknop in.

Klik vervolgens met rechts bovenin het startmenu op "msconfig.exe" en start het tool met "administratorrechten".


Kijk nu onder de tap Computer opstarten of daar een een vinkje staat bij "Opstarten in veilige modus".

Zoja, haal dan dat vinkje weg, klik vervolgens op de knoppen "Toepasssen" en 'OK'.
Herstart vervolgens jouw PC.
 
Hallo Abraham54,

HELEMAAL SUPER!!!!!!!:friends:
Het is gelukt volgens jouw instructies. Wat ben ik hier blij mee.
Ontzettend bedankt!
Ik had mijn laptop al ingepakt klaarstaan om naar een zaakje hier in het dorp te gaan. Dat hoeft dus niet meer.

:price:

Dankjewel nogmaals!

Hettie
 
Hoi Hettie - fijn zo; in het vervolg dan ook eerst hier je probleem posten.

Dat kan je een hoop werk schelen.

Want ik denk dat op dit forum meer kennis aanwezig is, dan in die PC-winkel in jouw dorp!
 
Dat ga ik zeker doen!
Nogmaals dank!

Hettie
 
Hallo,
Heb windows 7 geinstalleerd,
waarschijnlijk te snel een programma geinstalleerd (spotnet)
computer vastgelopen,daarna opnieuw opgestart,computer start elke keer in de beveiligde modus op,
heeft iemand een oplossing?
bij voorbaat dank,

Will
 
Lees dit topic nu eens rustig door, ongetwijfeld vind je dan het antwoord op jouw probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan