• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Moderator: Dave

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo forumgebruikers,

Met bijna 54.000 leden, ruim 70.000 discussies en 660.000 berichten, groeit het NCF nog iedere dag. De druk op het moderator team van het NCF wordt steeds groter en wij zien een toename met vragen in bepaalde rubrieken. Om deze vragen aan te kunnen zijn wij vooral aangewezen op de input van de leden, welke in grote mate aanwezig is. Onze dank hiervoor. Mede door deze vragen en goede input is er meer behoefte om dit geheel in goede banen te leiden. We zien dat het forum groeit en zijn van mening dat het moderator team hierin moet meegroeien. Daarom hebben we besloten om het moderator team uit te breiden.

Vanaf heden is aan het team toegevoegd:
Dave

Met zijn kennis over hardware hopen we dat Dave de discussies in goede banen weet te leiden.

Wij wensen Dave veel plezier en succes toe in zijn nieuwe functie.

Groeten,

Ydieresis
Namens het NCF Team
 
Gefeliciteerd, succes dave.
 
Hoi Dave, fijn dat jij bij het NCF-team bent bijgetreden, ik wens je veel plezier en genoegen.
 
Congratulations! Nu moet er nog iemand met algemene kennis bij (A) :p
Posted via Mobile Device
 
proficiat! Nieuwe krachten binnen het team kunnen we goed gebruiken! Veel succes!
 
Congratulations! Nu moet er nog iemand met algemene kennis bij (A) :p
Posted via Mobile Device
Dus niet jij (A)


Gefeliciteerd Dave! :D
 
Gefeliciteerd en heel veel succes en plezier in deze functie Dave :gogo:

Enkel je user title nog :lol:
<font color="Green"><b>Moderator</b></font>

Makes me cry though :( color is al een tijdje "deprecated"
 
Proficiat en Dave is super, bijzonder goed en geweldig!
 
Hey Dave, gefeliciteerd en succes!
 
Bedankt voor alle felicitaties en waarderingen. :worship:^_^
Ik zal natuurlijk vooral actief blijven als hardware-helper. Hiernaast zal ik nu ook proberen het moderatorschap zo goed mogelijk in te vullen.

Wel funny, als mod is het forum plots een stuk groter. :lol:
 
Veel plezier aan de moderatorbar :p
 
Bedankt voor alle felicitaties en waarderingen. :worship:^_^
Ik zal natuurlijk vooral actief blijven als hardware-helper. Hiernaast zal ik nu ook proberen het moderatorschap zo goed mogelijk in te vullen.

Wel funny, als mod is het forum plots een stuk groter. :lol:

Niks funny - so be it.

Dat gaat in principe voor elk forum op!
 
Gefeliciteerd ;)
 
feli Dave, en veel succes!!
 
Suc6 Dave,
Wij zullen je hardware kennis goed kunnen gebruiken

Mvg, krieter.
 
Bedankt voor alle felicitaties en waarderingen. :worship:^_^
Ik zal natuurlijk vooral actief blijven als hardware-helper. Hiernaast zal ik nu ook proberen het moderatorschap zo goed mogelijk in te vullen.

Wel funny, als mod is het forum plots een stuk groter. :lol:

Als Admin is die waarschijnlijk nog groter, uit mijn ervaring... :p
 
gefeli:adpower:
ik zag het door dat ik opeens een glimp van iets groens zag in het voorbij scollen van een topic:) grappig dat niet eens zo heel ver van elkaar 2 hardware mensen mods worden (anson tijdje geleden ook al)
 
Welkom broeder Dave, bewaarder van het NCF nalatenschap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan