• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe Moderator: Gollem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Gollem en succes!
 
Van harte Gollem, Ik hoop dat je er blij mee bent. Het is je gegund.:)
 
Gollem een genetwerkte moderator...... Gefeli en have fun :rules:
 
van harte gefeliciteerd gollem
en veel succes
greetz cock
 
Gefeliciteerd Gollem!!

Dit zag ik al een tijdje aankomen eigenlijk, nu vraag ik me nog af wanneer Ikki aan de beurt is voor het design subforum! :biggrin:

alvast veel plezier in je nieuwe functie!

:)
 
Gefeli Gollem en Dave,

Kom ik na een tijdje weer op het forum, zie ik zomaar twee promoties ....
Taart!
 
Go Gollem Go!

Gefeliciteerd hoor en succes met je nieuwe job hier.
 
Good Job!

veel succes!


GOLLEM GOLLEM !!!! :D
 
Ik bedoel hier niets negatiefs mee, maar een Fries vind ik een aanwinst voor het forum.

Gefeliciteerd buurman.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voel me onderdrukt door al die moderators (dictators!)

Nee grapje, gefeliciteerd! hier feest buiten feest (knalt aardig allemaal, lijkt net bagdad hiero)
 
@JHAVos, Kingdom: Dit topic is al van een half jaartje geleden ;)
 
@JHAVos, Kingdom: Dit topic is al van een half jaartje geleden ;)

O en als je dit nu net leest mag je niet meer reageren.:surrender
Zou een Moderator dit Topic dan niet moeten sluiten.:idea:
 
als die dicht is magj e niks meer zeggen en kan je niks meer zeggen:p
 
O en als je dit nu net leest mag je niet meer reageren.:surrender
Zou een Moderator dit Topic dan niet moeten sluiten.:idea:

Tuurlijk mag je dan wel reageren :biggrin: Ik had enkel het idee dat Kingdom dit over het hoofd zag, don't get me wrong :smile:
 
@JHAVos, Kingdom: Dit topic is al van een half jaartje geleden ;)

Nee, das heel normaal, om dan nog te reageren.

Pas na een maand of 7 is het echt belachelijk, om dan nog eens iemand te feliciteren....met iemands promotie tot moderator.
Hoewel je natuurlijk wel iemand na 7 maanden gewoon nog met zijn verjaardag kan feliciteren...
Daar is toch ook niets op tegen? Of is dat wel een beetje raar. Niet dat ik het raar vind, wat king Dom doet. Wie ben ik om daar de kwalificatie ""raar"" aan te hangen.
Ik ga iedereen hier ook pas in juli een gelukkig nieuwjaar wensen, dat is toch niet ""raar""

NATUURLIJK IS DAT RAAR !

Gelukkig nieuwjaar allemaal !

@ Kingdom, hoe kom je aan je nickname? (Als je er niet over praten wil, begrijp ik dat wel)
 
Uit het regelement:
Het is niet de bedoeling dat u reageert in oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd), tenzij u hetzelfde probleem hebt en de voorgestelde oplossingen niet werken. Ook wordt het niet gewaardeerd wanneer u met uw vraag of probleem andermans topic overneemt. Maak bij twijfel gewoon een nieuw topic aan of neem contact op met een van de administrators of moderators.

Dus inderdaad, als je nu het topic pas leest "mag" je daar niet op reageren :p
 
Ach, laten we nu vooral niet te moeilijk doen en de discussie stoppen wat nu wel of niet mag.
 
Van geen kwaad bewust.

En saiga12.

Hebben wij samen geknikkerd?

:wall:

Dit was dus een oud topic nope niet opgemerkt.

het spijt me voor deze onbegrijpelijke misdaad. :wacko:
 
Ach, het een misdaad noemen is erg overdreven, maar af en toe is het wel vervelend :p Het is je vergeven hoor.

:locked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan