• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Uitschakelen plugins en verwijderen hijack this posts

  • Onderwerp starter Nationaal Computer Forum
  • Startdatum
N

Nationaal Computer Forum

Gast
Afgelopen woensdag is geprobeerd om NCF op een andere server te zetten. Helaas is dit tot 2x toe mislukt vanwege de grote database.

Om de database te verkleinen en de structuur van de database te vereenvoudigen hebben we in overleg met de admin (Ydieresis) besloten plugins te verwijderen en hijack this posts van meer dan een jaar verwijderen. Deze posts bevatten vaak zeer lange logs die veel ruimte innemen in de database.

Als er iets niet meer werkt, stuur dan een pb naar het redactie account.

Groeten,
Sven
 
ik neem aan dat de (handige) plug-ins weer worden geinstaleed zodra forum op andere server staat?
 
Ik ga met Ydieresis bekijken welke ingeschakeld kunnen worden.

Groetjes Sven
 
Wellicht al eens naar BigDump (Staggered MySQL Dump Importer) gekeken om zeer grote databases over te zetten?

http://www.ozerov.de/bigdump/

Via deze tool heb ik al meerdere grote databases overgezet waarbij het op een andere manier niet lukte.
 
Bedankt voor de tip!
 
Ja, snap ik, neem de tijd hoor :p
 
COOOKKIEEEEEEEEEEEEEE! :eek:
 
louis... :p

Prettig gestoorde gek (niet beledigend bedoeld (A) ):p
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan