• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

probleem fysiek geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvanoostrom

Junior lid
Lid geworden
31 mrt 2007
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Hallo, ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet posten, maar ik heb een probleem met mijn fysiek geheugen als ik met vlc een mkv bestand afspeel.. die springt dan van rond 20% naar 98% en loopt mn computer zowat vast. Ik heb al een antivirus en registery mechanic laten draaien maar dat helpt niet.. iemand een idee? groeten Wilfried
 
Registry Mechanic is troep. Hoeveel geheugen heb je? Heb je wel een wisselbestand?
 
hoi, ik heb een windows 7 asus laptop met 4 gb geheugen
 
Dan heeft VLC moeite met de videoconversie

Gebruik je overigens de nieuwste versie van VLC?


Ik denk overigens, dat indien je overgaat op op het K-Lite Mega CodecPack - met Media Player Classic in de nieuwste versie en het pakket installeert met als instelling bij Custum Selection: Profile 7: Lots of stuff en je zorgt er ook voor dat dezelfde instellingen ook voor WMP gelden, dan heb je de keus uit twee MediaPlayers om ongehinderd naar HD-films te kijken!

K-Lite Mega Codec Pack 7.1.0: http://www.free-codecs.com/k_lite_mega_codec_pack_download.htm

Gebruik je de 64-bit versie van Windows, dan ook het K-Lite Codec Pack 64-bit 4.6.0 installeren - eerst nadat je het andere codec pakket al genstalleerd hebt: http://www.free-codecs.com/download/K-Lite_Codec_Pack_64-bit.htm
 
ik draaide eerst op windows media player maar daar gaf ie geen subtitles meer... dus toen overgestapt op vlc, paar maanden geleden gedownload, dus versie is wel redelijk nieuw. Ik zit nu op mn werk maar als ik thuis ben probeer ik jou ideen meteen :D
 
Laat dan wel weten of je er gelukkig mee bent.

En ga dan standaard overigens Media Player Classic gebruiken!
Ook vanwege de ondertiteling!
 
probleem met fysiek geheugen lijkt opgelost te zijn, dank! alleen media player classic speelt niet volledig scherm om mn tv... heb met hdmi gelinkt naar mn tv (91inch) ideeen? vlc doet dat wel..
 
Moet wel kunnen, alleen daar heb ik geen ervaring mee.

Maar klik met rechts in het beeldscherm - dan krijg je ook scherminstelopties!
 
recht klikken in clasic media speler en dan bij aspect ratio kijken er zijn meerdere optie mogelijk om toch beeld vullend af te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan