• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wanneer komt windows 8 uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donovan

Heeft veel posts
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
10.079
Waarderingsscore
0
zoals in de titel:
Wanneer komt windows 8 uit?

Ik wil dit graag weten zodat ik weet wat mijn deadline is.
Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik een nieuwe pc ga kopen als windows 8 uitkomt.
Zodat ik weer hoe lang ik de tijd nog heb om te sparen.

Bedankt!

Mvg, Donovan

EDIT: wil iemand de titel aanpassen a.u.b? :D
 
ooow.

mooi zo.

dan heb ik nog wel even de tijd om te sparen:D

Kunnen ze het nog sneller maken dan windows 7?:eek:
 
sneller dan Win 7?

ik denk dat er in de marge wel wat te winnen is, echterrrrr.....

de tegenwoordige snelheid van moderne pjuters, is zo rap, dat ze het eerder juist zwaarder kunnen maken, zonder dat jij het merkt.

de zin "overkill of speed" komt in me op.

dus gaan ze die overkill gebruiken om jou leukere kleuren spectrums enzo voor te schotelen.
het zal wat meer cloud georinteerd zijn.
en hier en daar zal het netwerk gedoe enzo aangepast zijn.
maar verder verwacht ik geen bizarre spectaculaire veranderingen nog verbeteringen.

Bugger:biggrin:
 
Ik hoop in feite dat Windows 8 niet te vlug komt want Windows 7 is maar pas uit.
Daarbij heb ik erg twijfels over Windows 8 waarop men wilt baseren.
Ik denk dat het net als Vista hetzelfde probleem zal zijn en dus niet wat de mensen willen hebben.
Als je maar 1 computer heb dan zal het niks zijn om een licentie te kopen maar als je veel computers en laptops heb dan is dat een heel ander verhaal.
Zo lang bedrijven licentie niet kopen zal het weer gedoemd worden om te falen.
 
Ik hoop dat Windows 8 snel wordt uitgebracht. Ik denk dat het een verbetering op Windows 7 is. Ik ga er zeker voor!!
 
XP +, Vista -, 7 +, 8... weer - en 9 weer +?
 
windows moet een beetje regelmaat brengen in de namen van de besturingssystemen.

sinds xp is het fout gegaan
vista??? waar slaat dat op
7 ????
 
Wow, gaat het allemaal langzaam op dit moment!

Ach ja.. Microsoft,

en zijn momenteel veel adjuncts en andere leidinggevenden gewoon opgestapt bij MS.

Allemaal mensen met eigen - vaak gezonde ideen - welke allemaal naar de prullenbak zijn verordonneerd.

Al in 2005 bijvoorbeeld, had een afdeling bij MS een tabletPC ontworpen; maar de huidige BigBoss van MS zag er helemaal niks in!

Maar schijnbaar krijgt Windows een paniekknop.
De bedoeling hiervan is dat bij een malware besmetting Windows 8 binnen twee minuten volledig hersteld moet zijn!
 
Waarom zouden ze regelmaat in de namen moeten brengen?
Ik vind XP of Vista persoonlijk beter dan een simpel cijfer zoals 7.
 
Maar schijnbaar krijgt Windows een paniekknop.
De bedoeling hiervan is dat bij een malware besmetting Windows 8 binnen twee minuten volledig hersteld moet zijn!

Als het werkt dan zijn ze goed bezig!

Het installeren moet eigenlijk ook in 5 minuten kunnen;)
 
Ze moeten eigenlijk eens kijken naar de mogelijkheden om Windows minder zwaar te maken, zodat je Windows 8 bij wijze van spreken nog op een Pentium III/IV kan draaien, soepel.

Dan zijn ze in mijn ogen goed bezig, momenteel denken ze van: De nieuwe PC's zijn toch wel snel, een zware Windows maakt niks uit...
 
Windows 7 draait heel soepel in de PC van mijn zus.
Pentium 4 3,00Ghz (virtueel 2 cores) en 2GB aan DDR geheugen.

En een Pentium 3, dan praten we over een processor uit de tijd van Windows 98; antiek dus!
 
naja het gaat er om dat ze windows niet zo zwaar gaan maken.

Net zoals Vista bijvoorbeeld!
 
We zullen het moeten afwachten.
Ik vraag me alleen af, waarom je zulke zorgen over Windows 8 hebt, daar je meteen een nieuwe PC daarmee wil aanschaffen.

In Windows 8 wordt Aero nu overigens software matig gedaan en is dus niet meer afhankelijk van een videokaart.

Dit zal mijn inziens gedaan zijn om Windows 8 straks in tabletPC's met ARM-processor te kunnen draaien!

En gezien dat gegeven is het het misschien mogelijk om Windows 8 ook in een PC met Pentium 3 te draaien, mits er voldoende PC133 RAM geheugen aanwezig is!
 
Kijk, dat klinkt zeer goed!
Vooral dat verhaal over Aero vind ik mooi, want destijds met Vista had je een -voor die tijd- supergoede videokaart nodig om het soepel te draaien!
 
Ik haat vista-.-
 
Ik hoorde dat je vroeger Windows 7 had.
Waarom ben je dan toch teruggestapt op Windows Vista?
 
hij deed het niet goed.

ging automatisch uit slaapstand.
bestanden werden niet goed weergegeven.
Was compleet engels.

Dat zijn de belangrijke dingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan