• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

browser/internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kos

Junior lid
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
69
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik heb een probleem met mijn browsers/internet. Als ik explorer of firefox wilt openen dan krijg ik geen verbinding, maakt ook niet uit welke site ik probeer. Hij geeft continu aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik dan probleem oplossen doe dan krijg ik dat ik mijn instellingen in firewall moet controleren HTTP-poort (80), HTTPS-poort (443) en FTP-poort (21).

Dus ik kan niet met de browsers op internet maar ik kan wel online gamen zoals normaal en als ik een andere pc aansluit op de internetkabel dan kan ik gewoon elke internetpagina openen.

Dus weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Ik heb geen backup cd meer.

Alvast bedankt en ik snap heel weinig van computers dus als je het uitlegt graag in simpele taal :p

Kos
 
Als je een firewall hebt, ga dan naar de instelling daar maar normaal gezien zou de poort open moeten staan in firewall.

Ofwel zet de firewall tijdelijk uit om te zien of dat de oorzaak is.
 
Freeman dat heb ik idd al geprobeerd maar dan nog werkt het niet.:wall:
 
gebruik je toevallig een antivirus pakket met firewall die de optie bezit om een gamingmodus in te schakelen tydens het gamen , indien zo staat deze dan nog steeds zo ingesteldt !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan