• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer valt om de 3 sec. uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim521

Junior lid
Lid geworden
18 mei 2011
Berichten
72
Waarderingsscore
0
Heey!

Ik heb een groot probleem. mijn laptopt valt om de 3 uit.

als eerst druk ik hem aan. je hoort he opstarten en drie seconden daarna. pfiej. valt hij uit. vervolgens gaat hij automatisch verder/ hij strat zelf wer op en valt uit. Ik kom niet verder dan 3 sec met tellen. dus het opstartscherm en de bios kom ik niet bij kwa tijd.

wat is er mis mee :x

Verder is het zo daqt mijn accu overleden is. Op windows (toe hij het nog deed) stond de melding: Overweeg de accu te vervangen. uw computer kan onverwachts worden afgesloten. Dit probeleem ter zeide want de laptop zou het gewoon moeten doen als hij aan het stopcontact zit. ik vertel het er maar bij. maybe heeft het er toch iets mee te maken. (wat raar zou zijn want dat heb ik nog nooit gehoort)

Ik heb een acer aspire 7520.
 
Aha, dat is zo'n plastic designmonster van Acer!

Diverse kennissen van mij hadden ook Acers uit die serie.
Ik weet het, klinkt niet opbeurend, maar die Acers zijn allang met de vuilnisman mee, wegens verbrande moederborden.

Zit die stukkende accu er nog in?
 
accu er uit halen en van de stroom afhalen.

aan/uit knop 1 minuut ingedrukt houden.
weer op de stroom.
geen accu er in!

en dan kijken of hij opstart.

suc6
 
accu er uit halen en van de stroom afhalen.

aan/uit knop 1 minuut ingedrukt houden.
weer op de stroom.
geen accu er in!

en dan kijken of hij opstart.

suc6

Nee hij doet het nog steeds niet.
 
een computer kan nooit binnen 3 seconden oververhit raken.
dus dat sluit ik uit.

Ik denk dat je moederbord gekookt is :S
 
een computer kan nooit binnen 3 seconden oververhit raken.
dus dat sluit ik uit.

Ik denk dat je moederbord gekookt is :S

ik hoop dat ik dat tot het allerlaatste kan bewaren. :zipped:
 
Dat moederbord is nog niet "gekookt" - anders zou de machine helemaal niks meer doen!

Maar ik denk wel dat die machine een flinke servicebeurt nodig heeft!
En waarschijnlijk een nieuwe accu, dat die op is zegt iets over de warmte diedat notebook van produceert!

Waarschijnlijk zit nu alles propvol met stof!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan