• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

LAN (Ad) stelt zich voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

LAN

Nieuw lid
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben Ad, vanaf morgen 23 jaar oud.
Mijn interesse in computers, elektronica en elektrotechniek zijn begonnen een week na mijn geboorte.

Ik werd toen in een wiegje gelegd in de computerkamer van mijn ouders.
Op mn 8ste kreeg ik de oude computer van mijn vader, en heb toen (voor zover het kennis opdoen was) DOS leren kennen, toen win 98 bij ons haar intrede deed kreeg ik de windows 95.

Van de win95 heb ik veel mogen leren, veel uitvinden wat je met een computer kan, ja ook wat er allemaal mis kan gaan als je in de DLL-bestanden gaat rommelen.

In 2003 kreeg ik voor mijn verjaardag een nieuwe XPcomputer. Die tijdens het schrijven van dit stukje nogsteeds werkt! Al is het nu wel een test computer geworden waar ik programma's op uitprobeer, scan op virussen en soms eens iets download.

De jaren zijn voorbij gegaan en in 2007 heb ik mijn eerste laptop gekocht net voor Vista uitkwam. Die laptop heeft het 14 maanden volgehouden en toen is hij helaas gevallen.
Er kwam een nieuwe Acer in de zomer van 2008, natuurlijk met Vista, dus dat was even wennen. Helaas, hoe mooi de laptop ook was, er was soms wel eens iets mis mee, wat dus rede was om hem na de zomer van 2009 via marktplaats snel te verkopen(met uitleg van problemen) en waar nog 400 euro voor werd geboden door een handelaar!

Toen was het stil en ben ik even teruggevallen op de windows xp.. en in de week van de lancering van Win7 heb ik weer een Desktop PC genomen.
Een super pc van HP! (Specificatie's volgen nog wel een keer :))

En omdat ik ook vaak voor mn werk in hotel's verbleef moest er toch ook maar weer een laptop bij komen. Vlak voor de jaarwisseling heb ik die gekocht.

In 2010 Kwamen de mini-pctjes UltraMicro B20 (Bij Alternate.nl) en heb ik er daar eentje van gekocht voor onder de TV. Het bleek een geweldig apparaat, met win7 Pro.

Mijn ervaringen waren zo goed dat ik na de zomer van een restje vakantiegeld nog zo'n mini pc heb aangeschaft, om de e-mail en simpele programma's als word en exel op te draaien.

Toen heb ik pas ontdekt hoe handig dat Externe buroblad is.
Geweldig hoe je uit Londen vandaan in je Hotel even naar de pc kan lopen en je IP in tikken!

Wat kom ik hier doen?
Nou, na op enkele fora moderator te zijn geweest, (waar ik momenteel geen tijd meer voor heb) heb ik besloten om een forum op te zoeken waar ik een nieuwe start kan maken en weer jaren, tussen andere mensen mijn kennis te delen, en te verbreden door al jullie posts te lezen.

Mocht je meer willen weten van me, dan hoor ik het wel ;)
*Dat wil niet zeggen dat ik alles zal vertellen*

Groeten,
Ad
 
Met de paplepel in de computer wereld komen is wel uniek volgens mij.
Voor de rest komt uw verhaal mij bekend voor doch ik deed het op veel latere leeftijd.
Maar ja, hoe jonger je begint hoe beter je wordt.

Welkom op deze forum.
 
Van harte welkom op het NCF! :)

Ik weet zeker dat je veel aan kennis bij kunt dragen!
 
:welkom:
 
23 jaar en moderator ervaring op andere fora ! Hoe meer kennis hoe beter. Twee weten weer meer dan 1.

WELKOM !!!

Goede binnenkomer, aangenaam...

Everzwijn...zonder hoofdletter.

Is een geuze naam!
Al was het alleen al omdat zijn hoektanden/slagtanden wapens worden genoemd. Beetje flauwekul, maar de echte reden gaat te ver om uit te leggen.
 
Zo, dat is een lekkere beknopte binnenkomer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan