• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webcam als beveiligings camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fiero

Junior lid
Lid geworden
1 mrt 2010
Berichten
51
Waarderingsscore
0
Hallo;
Ik heb een Acer laptop en die draait op widows 7.
Er zit een ingebouwde webcam in en die doet het prima.
Nu is mijn vraag;
Ik heb nog een externe webcam van logitech,en wil die gaan gebruiken als beveiligings camera.
Mijn plan is dan om de camera met laptop s'nachts te laten draaien.
En de beelden die de camera dan maakt ook op te slaan zodat ik dat s'morgens kan terug kijken.
Is hier voor een programmaatje of een manier zodat ik mijn plan ook kan uitvoeren?

Mvg Fiero
 
Ja die zijn er zat.
Zelf gebruik ik ""Supervision"".
Ik geloof dat ze niet meer bestaan, maar hun software werkt nog wel.
Je kan het zelfs zo inrichten dat je een sms krijgt, zodat je naar je http://joueigenadres.nl kan gaan, en zien, wie er voor je deur staat.
Met de optie ""vergelijkbaar"" bij google of similarsite's bij ff, zie je gelijke site's.
Supervision is in het nederlands. Gratis en Nederlands , daar hou ik van.
Je kan ook (voor binnen) een geluidsfragment afdraaien. Een hond die blaft. Of een sirene (alarm) Of gewoon een gesproken woord dat de politie al gebeld is en ieder moment verschijnen zal, of zo.
Wil je het in een rechtzaak gebruiken , moet je aangeven dat er camerabewaking is.
Er is genoeg software voor doeleinden zoals jij die hebt...

http://www.similarsitesearch.com/alternatives-to/supervisioncam.com

Heb je er al 50
 
Hoi hoi;
Zoals jij het beschrijft zou supervision idd precies het programma voor mij zijn.
Maar ik zoek mij suf,maar vindt alleen engelstalige gratis trial versies.
Weet jij waar ik de volledige nederlandse versie kan downloaden?

Mvg Fiero
 
Downloaden SupervisionCam 3.05.5 Vrij nederlands - Nl.brothersoft ... nl.brothersoft.com/SupervisionCam-110448.html - In cache24 sept 2007 Downloaden SupervisionCam 3.05.5 Vrij nederlands - Nl.brothersoft.com. SupervisionCam 3.05.5 Nederlandse downloaden ongebonden - Nl ... nl.brothersoft.com/SupervisionCam-download-110448.html - In cacheSupervisionCam 3.05.5 Nederlandse downloaden ongebonden - Nl.brothersoft.com. Hoe zoek jij dan? Gewoon supervision en het woord nederlands in google, en je krijgt... http://nl.brothersoft.com/SupervisionCam-110448.html Heb het maar makkelijk gemaakt voor je...
 
Hoi hoi;
Bedankt voor je snelle reactie.
Maar als ik de link aanklik in je antwoord kom ik wel op ee supervision site.
Maar wat ik daar kan downloaden is een avs video convertor?
Ikke niet begrijpen?

Mvg Fiero
 
Downloaden SupervisionCam 3.05.5 Vrij nederlands Brothersoft Loop your search keywords binnen: Zoek instel begin-pagina voegen aan favoriet toe L'Entre de tlcharger gratuitement Kostenlose Downloads Portal libre descargar portal grtis carregar port Scarica Gratis il portale fri data verfr transportabel vrij download portaal vapauttaa download portti szabad letlt bejrat drz zavden portl palayain download puwerto omkostningsfrit dataoverfre transportabel zgr download tasinabilir slobodan preuzimanje datoteka portal wolny pobranie przewz ledig dataoverfre transportabel download Huis Personalizza il tuo PC Memo & Comunicazione SupervisionCam Categorie MP3 & Audio DVD e Vdeo Veiligheid Internet Grafiek & Ontwerp Software ontwikkelaar Praatje Systeem Pas uw PC aan * Gestione del desktop * Salvaschermo * Tapezzerias * Temas * Iconas * Cursore software * Plug-Ins * Fonte * Skins * Memo & Comunicazione * Tempo & Data * Miscellaneos Spelen Handel & Beheer Thuis & Onderrichtingen Verhite Zoekwoorden * Nintendo * mailmerge * de dienst pak * Form1 * tijd opname * VueScan.com * groet kaart * machine sluiten * eind mededinger * telefoon fax * digore * De foto leidt * beeld-zichvormt * mailenable * beeld schepper SupervisionCam 3.05.5 Zet uw Webcam in een controlesysteem om SupervisionCam OS: Win95/98/NT/2000 Datum: 2007-09-24 Grootte: 1.0 MB Auteur: http://www.supervisioncam.com Avaliable talen Downloaden Sleutelwoord :
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan