• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bertjuh

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bertjuh

Gast
Niet te sentimenteel he.... ;)

Vooruit dan,

Ik ben Bart (nick: Bertjuh)
21 jr, eindfase studie Technische Informatica, volgend jaar Hogere informatica.

Ik heb een vriendin, zit op basketball (ook bestuursfunctie), ga ook nog stappen 's-weekends, dus ik heb zelfs nog een sociaal leven :D

En om lekker door te ouwehoeren over dat heerlijke brabant, ik woon in Kaatsheuvel (nee, niet in het land van laaf)

Verder doe ik op de computer websites bouwen, gamen (CS), dingetjes uitproberen mbt netwerken e.d. (wordt immers later mn werk)

Hier beantwoord ik graag vragen van mensen (tot zover ik dat kan en zo veel mogelijk naar de waarheid) want als er ergens veel van is op het internet dan is het wel een hoop onzin.

Er is niets irritanter dan de compu steeds weer opnieuw te moeten installeren vanwege prietfoutjes waar je geen raad mee weet.

Vragen staan vrij, maar kijk wel eerst even het forum door
(kost je vijf minuten, en voor iedereen die daar zelfs nog te lui voor is: zoekfunctie van hier of de zoekfunctie van google: "<zoekwoord> site:www.softcity.nl")

Ik ben benieuwd naar de anderen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan