• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Caat

Status
Niet open voor verdere reacties.

caat123

Bekend gezicht
Lid geworden
11 feb 2004
Berichten
123
Waarderingsscore
2
Hallo, ;) dan ikke ook maar omdat ik echt veel hulp heb gekregen op deze site en na het voorstellen van iedereen is het daarom misschien iets toegankelijker voor al die mensen die nog geen vragen durven te stellen hier.

Mijn naam is Carla,
Nick: Caat123

Ben (nog) 38 jaar, kom uit het Weerter-land (tussen Eindhoven en Roermond)
Ook alweer bijna 18 jaar getrouwd en heb een dochter van bijna 17.
Werkzaam als secretaresse/adm.medewerkster bij een keileuk bedrijf in de kledingbranche. Zit sinds kort in het bestuur van onze 'buurt' tennisclub en vertegenwoordig de barcommissie! en dat terwijl ik nog nooit zelf getennisd heb...maar ga zelf nog graag tijdig op stap en voor gezellige feestjes (voetbalclub) ben ik altijd te vinden. Ben helaas niet zo heel kundig met computers maar aldoende leert men...

Ik ben via kennissen in aanraking gekomen met dit forum en door mijn vraag te stellen bij google.
Geweldig forum hier en vooral veel dank aan iedereen die hier tijd aan besteedt om andere mensen (vooral leken zoals ik) te helpen met vanalles en nog wat.

Wens verder iedereen veel succes met het oplossen van ieder zijn pc probleem...
 
Hoi Caat, :D

Ben blij dat je je hebt voorgesteldt hebben we een beetje een beeld van de persoon wiens pc altijd deed opstrarten om 24:00 uur ieder nacht ;)

Ik hoop dat ook andere mensen zich willen voorstellen, zodat het wat meer een steeds groter wordend kluppie wordt, waar je met elkaar elkanders pc problemen kan oplossen, en er ook tijd overblijft om in het NCF cafe of de skihut eens off topic met elkaar te kletsen over van alles en nog wat. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan