• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Domein naam niet verlopen?? .tk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ttvk

NCF Member
Lid geworden
14 jan 2011
Berichten
363
Waarderingsscore
0
Hallo,

Er is iets raars aan de hand :S..
Als ik naar mijn website ga kom ik op een bij dot.tk.. Mijn domeinnaam is niet verlopen en mijn hosting ook niet.. Ik heb laatst een beetje zitten rommelen met een .tk website maar heb verder niets geregistreerd ofzo..
Kijk maar een bij m'n website : http://www.verdiengeldmetuwwebsite.nl. Ik hoop dat ik iemand mij kan helpen :).

Groet ttvk
 
Wat staat er nu in de index file ?
 
Waar host je deze site...?
 
Teun je domein is wel geregistreerd...

Neem eens contact op met de host of heb je misschien een link naar een bestand op de site?
 
Zo te zien heb je er een index.htm in staan die een redirect heeft

Code:
<html><head><meta http-equiv="refresh" content="0;url=../www.search.tk/index.html&_=1317449540"><title>Redirect</title></head></html>

Als je deze verwijderd zal het wel goed zijn zou alleen dan wel ff nakijken of je rechten goed staan aangezien dit er waarschijnlijk niet zelf in komt.
 
Zo te zien heb je er een index.htm in staan die een redirect heeft
Moet die in mijn index.html staan? Want ik zie hem niet.
 
Nee die hele index.htm moet weg denk ik
Ik weet niet hoe je site is opgebouwd maar kan alleen zien wat er mis gaat.
Staat er ook een .htaccess file in de root map ?
Staar anders je ftp gegevens in een pm bericht zo dat ik het voor je kan oplossen.
 
Staat er ook een .htaccess file in de root map ?
Het is gelukt:) In die file stond iets van redict to dot.tk..
Hartstikke bedankt voor de hulp :)
 
Waar kan ik mijn rechten checken dan?
 
Oke ik zal eens kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan