• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ocari

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocari

Junior lid
Lid geworden
8 apr 2004
Berichten
57
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,
Ik heb me zojuist laten registreren om ook gebruik te kunnen maken van dit forum.Door een probleem ben ikbij Google geen zoeken en zo op dit forum gestoten.De vragen komen nog wel. Eerst zal ik me voorstellen:
Mijn nickname = ocari. Werkelijke naam Kees.
Ik denk dat ik de oudste van dit gezelschap ben, nl 72 jaar ! en alleenstaand.
Maar nog wel fit en gezond van lijf en leden en (hopelijk) geheugen.
Heb 40 jaar bij 'n bank, nee DE Bank en zijn voorlopers gewerkt en in
1993 ben ik gaan vutten/pensioeneren.
Om met de ontwikkelingen van de tijd mee te gaan en ook als zinnige tijdinvulling heb ik in dec.2000 deze pc, 'n Fujitsu/Siemens met AMD Athlon 1000 Mhz Thunderbird-processor met het besturingssysteem Windows 98SE angeschaft. Voor mijn doen en laten op deze pc vind ik hem nog ruimschoots voldoen.
In het begin heb ik veel op internet gesurft,maar zocht uiteindelijk wat nieuws en dat werd een eigen website maken.
Via HTMLcursussen op internet heb ik (zonder hulp van buitenaf) toch iets
voor elkaar gekregen wat op een website lijkt.
Nu werp ik me op het grafische en muziekgebeuren om de site(s) te verbeteren.
Zo, dat was het zo'n beetje en tot gauw op het Forum.
Mvg. Kees.
 
Hoi Ocari
Welkom op het forum en niemand is te oud om te leren, wellicht leer jij ons jonkies nog wel wat kneepjes :)
 
Eveneens welkom! :D
Door een probleem ben ikbij Google geen zoeken en zo op dit forum gestoten
hehehe, :lol: zo ben ik hier ook verzeild ;-) geraakt
en dat werd een eigen website maken.
Via HTMLcursussen op internet heb ik (zonder hulp van buitenaf) toch iets
voor elkaar gekregen wat op een website lijkt.
Wat is je URL :) ? je kan die ook bij je profiel plaatsen, kunnen we'm eens bezoeken :)

----------------------------------------------------------------------------
h Frank, is dat trouwens eens geen ideetje voor een poll ofzo :lol: ---> hoe ben ik op dit forum verzeild geraakt
a) via een kennis die het me aanraadde
b)via google of een andere zoekmachine
c) via een ander lid
.....
:-D
 
euh... kdenk dat er precies ietske is misgelopen zodiac :D :D ;)
 
:) ... mss ligt het bij mij, maar als ik het linkje volg, krijg ik "de pagina kan niet weergegeven worden" :huh: :lol: , wou je een prentje (IMG) plaatsen of een link? (URL) ?
 
als je een link wil zetten
zoals bv. dit nu
---> alt en h indrukken, dan op dat plaatje je link plakken, dan komt er nog een kadertke en daar kan je bv ipv "my webpage" :klik hier of wat je wil typen ("dit nu" bij mij hierboven)

en als je direct een plaatje mee in je berichtje wil
---> alt en g drukken en de link naar het plaatje plakken (er komt dan trouwens geen 2e kadertje)

maar tis al gelukt zag ik in het cafe (kwas even weg daarom late reactie :lol: )
----------------------------------------------
en de http:// die er staat bij dat popupkadertje na alt g/alt h eerst wegdoen, zodat je niet "http://http://www....." hebt staan daar :)
:)
 
:lol: aha, raadsel opgelost dan ;) :D
sloppel!!! :)
 
tis hier geen cafe :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan