• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

free vps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels

Gewaardeerd
Lid geworden
4 aug 2011
Berichten
1.827
Waarderingsscore
0
hallotjes!!

is er een gratis vps/een gratis online pc waar ik windows programmas kan openen.

waarop ik mijn game server kan draaien?
 
Waren we je bijna vergeten...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_2CsA1Fh6QQ"]How to downlad VPS free - YouTube[/ame]



Zoiets?

Ik weet niet wat voor spel dus heb deze als voorbeeld genomen;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DBZTbVrpuy8&feature=related"]How to Host a Minecraft Server on a FREE VPS [24/7 Server] - YouTube[/ame]


Kijk op youtube voor heel veel meer tutorials.
 
Een VPS krijg je niet gratis... Nouja dan ben ik een uitzondering maar ik heb connecties... XD
 
Zou wat zijn, de hele IJslandse electrisciteitsproduktie verbruiken, ongelimiteerd dataverkeer, en een mannetje of honder aan personeel....helemaal gratis

Je hebt wel proefkonijn / gratis versies (3 of 6 maand) of waar je na enkele gb door je limiet bent.
Van die aternatieve linux jongens...

Eens even zien of ik nu wel bij kan plakken...

EDIT: Ja dus...bij thread boven had ik geen rechten. In mijn eigen post!
 
ten eerste, wat voor game wil je hosten? somige game servers kan je ook op linux hosten en meestal is dit goedkoper, voor windows heb je namenlijk een licentie nodig..


als het om gta san andreas gaat..

http://volt-host.com/free/

minecraft kan je daar binnenkort ook gratis hosten

Can you give me a free server for something other than SA:MP?
Not at this time, however we are looking into the viability of smaller Minecraft servers (128-512MB)
 
ik heb een zelfgemaakte game in game-maker en daarvan wil ik de server late hoste
 
hmm, dan zou je waarschijnlijk toch echt moeten gaan betalen.. hoeveel ram en diskspace zou je nodig hebben om de server te runnen?
 
Bekijk bijlage 3797Als je alleen voor jezelf virtueel een exe op wilt slaan om van af een andere locatie een spel te spelen kan je met skydrive of zo gewoon een spel of wat dat ook opslaan.

Knipsel2.JPG (47,6 KB)

Is alleen voor jezelf dan, kan je niet samen mee tegen elkaar gamen. Je kan wel een account aanmaken en delen met je vrienden (of Jan en alleman) en die kunnen dan jouw spel spelen. Het hele spel staat dan op hun server, niet alleen de link.
Jij hebt er geen omkijken meer naar. Crashed nooit en altijd waar ook ter wereld kan iedereen jouw spel spelen.

Maar net als je je foto aan een ander kan laten zien kan je ook je .exe (spel) laten zien.
Kunnen anderen het downloaden en spelen.
Maar is wel heel wat anders dan een vps.
Met skydrive kan iedereen je spel wel spelen, maar niet tegen elkaar...

@ David ; Je kan al op een 2,3 of 4,86er al een server draaien. Er zijn servers die op hele kleine hdd-tjes al serven en zelfs helemaal zonder hdd. Met een kleintje krijg je geen last, maar als jij met je server super veel dataverkeer op gang brengt, moet je eerst even overleggen met je isp. Staat meestal wel in de voorwaarden dat vooraf toestemming moet worden gevraagd.
 
aangezien de TS een server wil hosten lijkt mij skydrive niet de juiste oplossing..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan