• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Server need help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thewisbone

Coole Dude!
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
5.292
Waarderingsscore
1
Hee,

Ik heb voor school een opdracht, dat ik een heel netwerk moet opzetten voor een basis school.. Alleen zijn de docenten onredelijk en kan ik het niet goed met hun vinden.

Ik hoop dat een aantal van jullie misschien mij even opweg kunnen helpen met het opzetten van de server.

Dit heb ik nu:

- Server geinstalleerd (windows 7)
- PC die aangekoppeld moet worden aan server zo dat ik daar mee kan inloggen via de server.

Iemand enig idee waar ik in het begin naar moet kijken?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
 
Dankje ab! held!

Dit is echt een hele saaie opdracht.
haha


-

Staat alleen jammer genoeg niet de goeie info in.
 
Even afgezien van het feit dat 99% van de onderwijskundige software niet op Windows 7 draait en Windows 7 geen serverbesturingssysteem is, wat is de opdracht?
Welke besturingssystemen moet je gebruiken?
Welke software moet er aangeboden worden?
Wat zijn de technische specificaties van de hardware?

Standaard zijn op dit moment basisschoolnetwerken ingericht met Windows Server 2003 (soms hoger) en Windows XP. Windows 7 komt mondjesmaat binnen, niet als server, maar als client.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan