• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Minecraft server

  • Onderwerp starter gramlin7
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gramlin7

Gast
Hallo Lezers,

Ik ben al enige tijd in het bezit van een Minecraft thuis server, deze draait op het moment onder Windows XP. Nu ben ik laatst in het bezit gekomen van een Windows Server 2003 CD, en heb hier nu wat vragen over.

-1- Heeft het nut om deze MC server die met een bukkit GUI wordt gedraait op windows xp, op te laten draaien op Windows Server 2003 en zal de GUI bewaart blijven?

-2- De CD van Windows Server 2003 is een speciale edition en heeft meerdere keuzes, Heeft iemand ervaring met het installeren van dit programma? Heb meerdere keuze namelijk en weet niet welke ik nodig heb voor MC?

-3- Wat is het verschil tussen de normale en VLM installaties?

MVG G7
 
waarom zou je windows server 2003 erop installeren. Voor een simpele minecraft server. Dit draait toch prima?!
 
nu staat de minecraft server er om bekent defaulth weining geheugen toe te kennen aan zich zelf.
zorg er voor dat je dat weet op te voeren naar 75% van je totaal RAM hoeveelheid op je server PC

Ik heb zelf een Minecraft server met 100 man enable op een
Proliant DL360 met W2003 server

Kies Optie B als je de keuze moet maken bij instalatie ;)
en zodra het kan gelijk remote acces aan zetten en de rand apparatuur verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan