• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 7 Opnieuw Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janitaxb

Junior lid
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
90
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Ik heb een laptop die officieel windows vista is. Ik heb toen via torrents(ja, ik weet dat het niet mag....) windows 7 ultimate gedownload. Die werkt nu volledig goed en ben daar nu al een jaar tevreden mee.

In dat jaar is er nogal veel rotzooi op mijn pc gekomen. Daarom ben ik nu weer een torrent(.iso) bestand aan het downloaden van windows 7 ultimate waarbij ik graag heel mijn pc wil opschonen, opnieuw installeren dus eigenlijk.. Maar ik weet niet of dat kan.

Wat ik wil doen is:
- Het bestand downloaden
- Met Daemon tools het .iso bestandje "burnen"
- Windows 7 installeren.

kan dit allemaal zonder dat ik dus eigenlijk de cd heb?

Bedankt,
Janita.
 
Dag Janita

Eigenlijk mag je niet verder geholpen bij een illegale windows.
Ander vraagje. Stel dat je nu een windows7 zou kopen, heb je al eens een check uitgevoerd of je laptop voldoet om windows7 ultimate te kunnen gebruiken.

http://windows.microsoft.com/upgradeadvisor


Ja dat heb ik gedaan, windows ultimate is al actief op mijn laptop..ik weet dat ik eigenlijk niet geholpen mag worden en dat het illegaal is.. maar ik weet echt niet wat ik moet doen en wil mijn dure laptop niet verpesten..
 
Illegale versies worden hier verder niet behandeld.

Dit topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan