• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 7 terug naar fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorbistov

Nieuw lid
Lid geworden
19 nov 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik zit met een vraag en heb het antwoord nog niet kunnen vinden.
Ik heb een Packard Bell Easynote TJ65 en omdat hij erg sloom is geworden wil ik hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Oftewel helemaal schoon!
Al mijn waardevolle documenten/programma's staan al op een externe harde schijf, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Nu heb ik helaas geen installatie-cd's (en dus ook systeemkopie van het begin, ik ben er inmiddels achter dat dit dom is, dus maak er gelijk n aan zodra dit gelukt is! ;)).
Nu mijn vraag: Is het nog steeds mogelijk om de computer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? En zo ja, hoe kan ik dit dan het beste doen??
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet.
 
een fabrieks instelling gebruiken

1..zet de pc aan

2..van het moment het P.B. logo verschijnt druk je op F8
( verschillende keren achter elkaar )
note : als je te lang wacht of niet snel genoeg tokkelt en het windows logo verschijnt schakel je pc dan uit en probeer het opnieuw !

3...selecteer Repair your Computer
het scherm System Recovery Options verschijnt
4..Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.

5...om toegang te krijgen tot de herstel opties moet u zich aanmelden als een
lokaale gebruiker .
om toegang te krijgen tot de opdrachtpropmt , typ u Administrator in het veld
Gebruikersnaam en klik u op ok

6...klik op P.B. Factory Image Restore.
het welkoms scherm van de P.B factory image restore verschijnt nu .
note : afhankelijk welke instellingen toegepast zijn kan je hier de keuze hebben tussen ...
*P.B. EACTORY TOOLS
*P.B. FACTORY IMAGE RESTORE

7..klik Volgende het bevestigings scherm verschijnt nu
note: hier kun je , je nog bedenken ! indien nodig !!

8.. indien je verder wenst te gaan met het terug zetten van de fabrieks instellingen dan bevestig je hier je keuze en klik je op VOLGENDE
er verschijnt een bericht als de bewerking gedaan is ..

9..klik dan op afsluiten en herstart de computer
 
Dank voor het snelle antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan