• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zylom games

Status
Niet open voor verdere reacties.

goscha

Nieuw lid
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Ik heb een abonnement op Zylomgames en heb het spel geinstaleerd en telkens ik een deluxe spel wil spelen komt er op " Een internet verbinding is nodig " maar ik kan surfen op het net maar niet op zylom games , weet iemand raad ?
 
Misschien dat de site van zylom er tijdelijk even uit lag. Ik had namelijk hetzelfde probleem maar ik kan er nu weer op.
 
Hoi Pascal
Zylom games werkt nog altijd niet normaal , soms kan ik downloaden en dan zegt hij kan geen verbinding krijgen , Zylom zelf heeft mij gemaild dat ik mijn virus scanner en firewall
moest uitzetten voor ik downloade maar tot nu lukt het niet goed .
Groeten Goscha
 
Hoi Goscha,
Zelfs als je zelf geen wijzigingen hebt aangebracht op je computer, kan het zijn dat je beveiligingssoftware een automatische update heeft gedaan. Soms zitten er fouten in deze updates. Door deze fouten worden veilige bestanden onterecht aangeduid als gevaarlijk. Als onze server contact maakt met je computer, dan onderbreekt je beveiligingssoftware deze verbinding. Onze server denkt daardoor dat je geen verbinding hebt met internet, en toont de foutmelding die je ziet.

We garanderen dat onze spelletjes geen schadelijke bestanden bevatten. Zet je beveiligingssoftware even uit tijdens het inlogproces. Je kunt het daarna weer aanzetten. Je kunt ook contact opnemen met de leverancier van je beveiligingssoftware om ze te informeren over de fout in hun software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan