• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muis acceleratie/versnelling volledig verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fiko0

Gewaardeerd
Lid geworden
2 feb 2010
Berichten
1.487
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb echt veel last van pixel skips tijdens het spelen van Battlefield 3. En vooral wanneer ik hoog sensivity wil gebruiken is het spel onspeelbaar omdat de muis enorm veel skipt en niet accuraat is. Ik heb precisie in windows 7 op off staan. Ook staat de snelheid op de juist stand 6/11. Bij setpoint heb ik ingebouwde stuurprogramma voor muis etc. ook op off staan en de versnelling op 0 en de sensivity gewoon op 5. Maar alsnog heb ik veel last van pixel skips. Er is geen sprake van 1- x -1 match..

Ik heb The MarkC Windows 7 Mouse Acceleration Fix geprobeerd maar dat helpt ook niet echt.. Het programma vertelt me dat ik na het gebruik van de fix altijd 1- x -1 moet hebben maar bij mij krijg ik heleboel getallen te zien en bijna geen een match.. Ik gebruik ook de bijgeleverde mouse movement recorder..

Afbeelding na de fix:
10gw8bs.jpg


Dus hoe kan ik de acceleratie via regedit verwijderen of aanpassen? De precisie van muis uitschakelen helpt niet en houdt de acceleratie op on..

ps ik gebruik een logitech g500 muis. Ik heb ook andere muizen geprobeerd maar hetzelfde verhaal..

windows 7 home premium
I7 2600k
gtx 580
msi P67A-GD65 (B3)
Vertex 3 120gb
Corsair Vengeance 8Gb
Antec 900 watt
 
open configuratiescherm en klik verder op de icoon van de muis..
in het eerste tap kun je de snelheid aanpassen ...van langzaam naar snel..
bevestig met toepassen en ok
 
open configuratiescherm en klik verder op de icoon van de muis..
in het eerste tap kun je de snelheid aanpassen ...van langzaam naar snel..
bevestig met toepassen en ok

Dat weet ik ook wel maar kan op geen 1 instelling matchen..
 
Heeft de Setpoint software geen instelling waarbij de muis de spelinstellingen gebruikt?
 
Heeft de Setpoint software geen instelling waarbij de muis de spelinstellingen gebruikt?

Jawel maar alsnog heb er last van.. Er is gewoon iets dat tegen elkaar aanbotst..

Dit is zo irritant het verpest mijn hele spelgevoel gewoon..
 
Heeft jou Setpoint een updateknop?

Zo ja, gebruik die dan.
 
Dan het volgende doen: de setpoint software denstalleren, je PC herstarten en dan eerst afwachten hoe je muis zonder de Logitech drivers werkt.

En wil je de drivers weer installeren, haal dan de nieuwste setup daarvan bij Logitech.
 
Dan het volgende doen: de setpoint software denstalleren, je PC herstarten en dan eerst afwachten hoe je muis zonder de Logitech drivers werkt.

En wil je de drivers weer installeren, haal dan de nieuwste setup daarvan bij Logitech.

Gedaan Abraham. Zonder logitech drivers krijg ik nog steeds geen -1 x -1 match.. Met de nieuwe software ook niet.. Waar kan dit aan liggen?
 
Ik doe maar een gok nu!
Mogelijk ligt het aan de muis zelf.
 
Ik doe maar een gok nu!
Mogelijk ligt het aan de muis zelf.

Dat dacht ik dus eerst ook maar heb daarna ook een mx518, trust predator gaming muizen geprobeerd en een standaard muis.. Allen geven dezelfde reactie.. Kan dit aan de moederbord usb poorten liggen? Ik heb ook verschillende poorten gebruikt maar niets helpt..

Kan jij ook even dat mouserecorder programma gebruiken Abraham.. Ik wil weten of jij wel constant -1 x -1 hebt..
 
Hmmm, dat heeft weinig zin.
Ik heb weliswaar ook een Logitech muis (VX Nano), maar ik speel geen games zoals jij dat wel doet.
 
Hmmm, dat heeft weinig zin.
Ik heb weliswaar ook een Logitech muis (VX Nano), maar ik speel geen games zoals jij dat wel doet.

Via regedit kan je naar hkey current user, control panel en dan mouse kan je bij smoothmousexcurve en y curve bepaalde waardes invoeren maar welke is nou precies de juiste waarden die de acceleratie op nul zet.
 
Via regedit kan je naar hkey current user, control panel en dan mouse kan je bij smoothmousexcurve en y curve bepaalde waardes invoeren maar welke is nou precies de juiste waarden die de acceleratie op nul zet.

Is het nu wel gelukt fikoo heb namelijk zelfde problemen, kan iemand mij hiermee helpen aub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan