• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mobiel internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stbe

Enthousiast
Lid geworden
24 feb 2011
Berichten
2.880
Waarderingsscore
0
ey,

ik heb een nieuwe mobiel op het oog, en vroeg me af of ik genoeg zal hebben aan 1GB internet per maand...

ik ga thuis gewoon WIFI gebruiken, het wordt dus alleen gebruikt op plaatsen waar geen WIFI is (zoals onderweg naar school, en op school)...

ik wil eigenlijk gewoon wat hyves, twitter en facebook checken, en zulk soort dingen (en wordfeud spelen, ook erg belangrijk :p). en af en toe ook wat op internet...

MVG stbe

PS: het gaat om een android smartphone...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is genoeg.
 
Dat is zeker genoeg. Ik gebruik mijn telefoon thuis via Wifi, maar daarbuiten altijd op het mobiele netwerk. Ik haal de 500 MB per maand nog geeneens, terwijl ik toch wel regelmatig gebruik maak van mijn internet (ook Facebook, mail etc.)
 
Voor mij geldt hetzelfde... Alleen als bijvoorbeeld echt veel youtube zit ga je daar overheen. Trouwens... Welke mobiel heb je op het oog? :biggrin:
 
HTC sensation XE
 
Ik gebruik eigenlijk alleen maar mobiel internet, ik gebruik alleen WiFi als ik iets groots ga downloaden van bijvoorbeeld m'n NAS (lokaal netwerk). Ik heb wel echt onbeperkt internet, maar ik ga niet over de 1 GB heen.
 
Bedankt voor de reacties iedereen!!!

Nu alleen mijn vader nog overhalen dat ik die mobiel mag :p...
 
Haha, lastig is dat... Wel een mooie keuze, die HTC. Veel succes met je vader! :p
 
Let wel op bij het interne geheugen van HTC's.
 
wat is daar mis mee dan?

Niks.. De HTC Sensation XE heeft 768 mb RAM wat de Blackberry bold 9900 ook heeft. De Iphones 4s en de Nokia Lumia hebben 512 RAM. HTC is dus prima..
 
Niks.. De HTC Sensation XE heeft 768 mb RAM wat de Blackberry bold 9900 ook heeft. De Iphones 4s en de Nokia Lumia hebben 512 RAM. HTC is dus prima..

Leek mij ook, vandaar dat de betreffende post mij een beetje verbaasde.
 
Wellicht kan Naxiz zijn post noch nader verklaren. Ik heb zelf een Samsung Galaxy S en ben hier heel tevreden mee. Het enige echte nadeel is, dat bij ontvangen SMS-berichten niet de tijd van verzenden wordt weergegeven, maar de tijd van ontvangen Als je bijvoorbeeld je mobiel een tijdje uit had staan, weet je daarna niet, hoe lang het geleden is, dat het bericht dat je zojuist ontvangen hebt, verstuurd is. Nogal stom... Voor de rest ben ik er dik tevreden mee.
 
Wellicht kan Naxiz zijn post noch nader verklaren. Ik heb zelf een Samsung Galaxy S en ben hier heel tevreden mee. Het enige echte nadeel is, dat bij ontvangen SMS-berichten niet de tijd van verzenden wordt weergegeven, maar de tijd van ontvangen Als je bijvoorbeeld je mobiel een tijdje uit had staan, weet je daarna niet, hoe lang het geleden is, dat het bericht dat je zojuist ontvangen hebt, verstuurd is. Nogal stom... Voor de rest ben ik er dik tevreden mee.

Ik ben zelf heel tevreden met mijn HTC Desire HD en ook met het aanwezige RAM-geheugen (768 MB).

Kan je in jouw Samsung niet extra details van smsjes opvragen o.i.d.?
 
Kan je in jouw Samsung niet extra details van smsjes opvragen o.i.d.?

Als dit kan, dan ben ik er nog steeds niet achter hoe. Dus f ik ben heel stom, f n van de topmodellen van Samsung, kan niet, wat hun goedkoopste model van 15 Euro wel kan :meeting: In ieder geval stoort het mij, en als het toch blijkt te kunnen, eet ik mijn schoenen op. Maar voor de rest is het een geweldig fijne smartphone.
 
Nu is een blackberry/nokia/iphone wel heel anders aangezien hier andere besturingssystemen op staan. Dit kan je dus niet vergelijken.

In ieder geval denk ik dat Naxiz de lage hoeveelheid opslagruimte bedoelt? Weet niet of dat bij de XE ook zo is.
 
Bij de HTC's heb je inderdaad heel weinig opslagruimte. Waar ik op mijn Galaxy S 2 GB aan apps kan installeren (ik heb er nu 50 genstalleerd, 350 MB in gebruik), kan de HTC er iets van 20 of zo op zetten, dan is het app-geheugen al vol. Dit zijn dan apps van ~ 2 MB. Zoek maar op het internet, genoeg klachten. Zelf ken ik ook genoeg mensen met een HTC, allemaal met hetzelfde probleem. Je kan apps overzetten naar je SD-kaart (app2sd), maar dit wil maar bij een paar apps.

De Galaxy S heeft ook een interne SD-kaart van 8 GB, waar je dus je data op kunt slaan, en natuurlijk een mogelijkheid voor een externe micro-SD.

Ik weet niet of het echt bij alle HTC's zo is, maar dit kan je wel vinden op het internet.

Dit heeft niks met RAM- of SD-geheugen te maken.

Zelf zou ik op dit moment kiezen voor de Nokia Lumia 800.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat ik las van de XE, is dat je er een micro sd van 16GB bij krijgt...
 
Daar gaat het dus niet om... Maarja je ziet het vanzelf wel
 
Daar gaat het dus niet om... Maarja je ziet het vanzelf wel

Eerst m'n ouders maar eens zo ver krijgen...
en ik wacht iig nog tot na oud en nieuw (met kopen)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan