• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bezoekers record SoftCity

J

Jeroen

Gast
Afgelopen zondag hadden we op SoftCity een record aantal bezoekers: 5172 mensen bezochten deze site! :clapping:

Ook was juli als maand een record: 94.774 mensen brachten in deze maand minstens 1 keer een bezoekje aan SoftCity :D
 
Tsja wat moet ik zeggen? :p

:yahoo: :yahoo: :yahoo:
:gogo: :gogo: :gogo:
:clapping::clapping: :clapping:
 
ik denk dat ongeveer 2/3 van 5172 het aantal leden zullen zijn he ? rond de 3000 a 3500

dus de rest zijn gewoon surfers/bezoekers dus dit is heel mooi :D heel erg veel :p :D :D
:clapping::clapping:

:yahoo: :yahoo:
 
Klopt dat wel of houdt het forum het niet goed bij, want bij mij staat er onderaan dit:

Meeste bezoekers on-line.
Het record staat op 665, dat werd 03-06-2005 gevestigd om 11:57.

Of is dit record over een hele dag genomen?


En waar kan jij dat vinden dan jeroen, want ik vind die statistieken niet in de admin panel, wel andere, maar niet het getal 5172


Als het wel zo is is het in ieder geval een mijlpaal:
:gogo: :gogo: Softcity Gefeliciteerd :gogo: :gogo:
 
Dat is tog het aantal die online zijn of via zoekmachines en bots zijn op 1 tijd?
 
Mooi aantal :)

Mijn site's trekken iets minder bezoekers... :(

Dit schooljaar ga ik met tradupolis.Be de drempel van 1000 unieke bezoekers/dag proberen te halen :D (het record staat er nu op 755)

Jeroen, hoeveel dataverkeer verbruikt softcity wel niet in een maandje tijd :cool: :blink: (zo ik eigelijk wel graag es willen weten ^_^ )
 
Ydieresis zei:
Klopt dat wel of houdt het forum het niet goed bij, want bij mij staat er onderaan dit:

Meeste bezoekers on-line.
Het record staat op 665, dat werd 03-06-2005 gevestigd om 11:57.

Of is dit record over een hele dag genomen?

Ssst ;) dit "record" is niet helemaal eerlijk behaald ;)
Is van de dag waarop NCF overging op vBulletin en tijdens de eerste uren van vB werden alle bezoekers opgeteld.
Normaal is het aantal begrenst op een kwartier o.i.d. (onlinelijst) maar toen telde het door tot 11:57 ;)

Maar het gebeurt wel geregeld dat ik me verbaas over het grote aantal gasten.. Vanochtend nog, op een gegeven moment 1 lid en 183 gasten online :blink: (in een kwartier dus) Dat had op het "oude" forum een record geweest wat daar stond het record op iets van 140 :cool:

En zeker voor een vakantieperiode is een record wel heel mooi :p :clapping: :clapping:
 
Ydieresis zei:
Klopt dat wel of houdt het forum het niet goed bij, want bij mij staat er onderaan dit:

Meeste bezoekers on-line.
Het record staat op 665, dat werd 03-06-2005 gevestigd om 11:57.

Of is dit record over een hele dag genomen?

Dat is gemeten over 1 uur. Nu wordt er onderaan trouwens gemeten over 1 kwartier.

Ydieresis zei:
En waar kan jij dat vinden dan jeroen, want ik vind die statistieken niet in de admin panel, wel andere, maar niet het getal 5172
De stats worden met mkstats gemeten. Ze zijn openbaar, iedereen kan ze bekijken: http://www.softcity.nl/Admin/mkstats/ Voor unieke bezoekers kijk je bij "Sites". Het getal bij "Visits" (bezoeken) klopt trouwens niet, moet je ff langs kijken.


Ydieresis zei:
Als het wel zo is is het in ieder geval een mijlpaal:
:gogo: :gogo: Softcity Gefeliciteerd :gogo: :gogo:

:gogo:
 
Piro zei:
Jeroen, hoeveel dataverkeer verbruikt softcity wel niet in een maandje tijd :cool: :blink: (zo ik eigelijk wel graag es willen weten ^_^ )

Erg veel :(
 
Ok, thnx voor de uitleg.

Dacht al dat klopt niet, maargoed :p
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan