• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Volgend jaar in de bioscoop, in samenwerking met het Nationaal Computer Forum

Martijn

Vaak hier
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
681
Waarderingsscore
0
106137_slide.jpg

Met in de hoofdrollen:
  • Vin Diesel als YdieresiS
  • Jean Reno als Weballey
  • Chuck Norris als frankw
  • Mark Harmon als Abraham54
  • Jean Claude van Damme als Dave
  • Keanu Reeves als Anson
  • Andy Serkis als Gollem
  • Kevin Costner als Frenske
  • Angelina Jolie als *Kingpin*

door: Cracked.com
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een verhaal over de moderators en administrators op het NCF forum in de strijd tegen een ICT college in Zoetermeer. Trollen, scheldkannonades, IP-ranges en permaban's het komt allemaal aan de orde in deze spetterende actiefilm over het werk achter de schermen bij het NCF. Een spannend kat en muisspel, vanaf de eerste minuut van de film.

Een must-see voor iedere NCF liefhebber.

---------- Bericht toegevoegd om 13:56 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:55 ----------

BTW, ik dacht dat Jason Statham mij zou vertolken.
 
BTW, ik dacht dat Jason Statham mij zou vertolken.
Dat was de bedoeling, maar hij na Crank 2 had hij nog steeds een magnetisch veld om zich heen hangen, waardoor bij alle computers de hard disks steeds leeggetrokken werden. Maar als easter egg na de credits zie je wel een kort 'what if YdieresiS was played by Jason Statham'. Zeker voor blijven zitten dus!
 
Je vergeet trouwens nog iemand in de cast.

De onverschrokken en onverslaanbare Frankw wordt natuurlijk gespeeld door Chuck Norris

Bij Statham heb je wel een punt. Maar goed dat je die niet bij de server hebt gelaten, dat zou het NCF niet overleven.
 
En wie vertolkt de rollen van de slachtoffers?
 
Die zie je niet, dat is allemaal on-line. Hun accounts worden gesimuleerd en de cast doet er alles aan om de digitale dreiging te stoppen.
 
haha lol

maar gaan jullie serieus een filmpje maken?
 
Hun doen dat niet (dat doen echte acteurs)dacht ik... wat krijg ik voor rol ;-)
 
Binnenkort een verloting voor kaartjes voor de premire hier op het NCF!
 
BHeb ik met de politiechef zitten keuvelen, toen ik ipban omzeilde. Lekker dan! Ik heb mij niet in discussies gemengd toen ik mijn straf onderging, zo ben ik ook wel weer. Maarkwamgewoon binnen met de naam saiga12. Alleen ip verandert, want die zat wel dicht. Ben benieuwd hoe ik het doe, als trol. Klinkt goed allemaal. Net echt.
Spannnuhhhnd !!!
@Nielsje ; Die "hun" van jou is niet aanwijzemd, maar beziytelijk. Er is ook een woord als "Zij of Hen". Hun staat wel erg lelijk in deze.
@modjes, bespaar de moeite om oude koeien in geschoedenis na te pluizen. Ik heb echt de vapaviyeit niet pm een ban te omzeilen, msar wil wel de rol van trol.
(ik heb te dikke vingers voor de telefoontoetsen..)
[
 
Laatst bewerkt door een moderator:
[Matrix mode]ignorance is a bliss[/Matrix mode] Je weet niet wat wij weten, Saiga12.

Keanu Reeves mag mij spelen.

 
[Matrix mode]ignorance is a bliss[/Matrix mode] Je weet niet wat wij weten, Saiga12.

Keanu Reeves mag mij spelen.


@ Anson; Helaas wel,...""DIEPE ZUCHT!"", en je avatar heeft wat van die reclame poster van de film. (A-0 formaat)
Ik weet niet hoe het met de liefde, achtervolgingen (carchase) en de count down (bom) zit, maar de slechterik hoort er ook in. Zou mooi zijn als de ""lelijke jonge"" muis, in deze, als twist in 't script, een grote reuze rat blijkt te zijn en dan de kat najaagt...Dat is ook altijd leuk, een twist of dubbele twis op het einde. Ik blijf erbij dat ik de trol moet zijn!

Die Reeves kan je avatar personage wel na doen;
https://encrypted.google.com/search...iWOuu7jKYB&sqi=2&ved=0CDMQsAQ&biw=987&bih=611
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lol leuk idee :p
doet gollem ook mee? hij is toch 'de mod' over het netwerk :p
 
Enige die Gollem mag spelen is Andy Serkis.
 
Enige die Gollem mag spelen is Andy Serkis.

Frenske en *Kingpin* ontbraken nog, ik heb dus nog snel een last minute deal moeten maken, maar dit is gelukt. En gelukkig was Andy Serkis niet zo moeilijk :)
 
Bij Kingpin dacht ik ook gelijk aan Anjelina. Bij Dave is muscles from Brussles JC van Damme ook een optie.

Ik zie Mark(Jethro Gibbs) Harmon voor Abraham wel zitten. Iedereen die iets fout doet, een virusje oplopen, een klap op zijn/haar achterhoofd krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt leuk:p Denk toch dat ik Mark Harmon voor Abraham wel zie zitten:D Alhoewel ik Ducky (David McCallum) qua wijsheid wel bij hem vind passen.
 
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan