• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

beelschermresolutie kan niet hoger

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheSmallHero

Nieuw lid
Lid geworden
22 dec 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
hellup!
deze week startte mijn computer ineens op met de resolutie op 1280x1024.
normaal staat hij echter altijd hoger (volgens mij op 1400x1050)
maar via het configuratiescherm kan ik de resolutie niet meer hoger zetten! 1280x1024 is het maximum. ik heb al een nieuwe NVidia Geforce gedownload maar het werkt nog steeds niet. kan iemand mij hiermee helpen? groet Sietze
 
Is er iets veranderd aan uw computer waardoor dit misschien is te verklaren? Heeft u al een systeemherstel geprobeerd? U kunt uw computer herstellen naar een eerdere datum. Wanneer dit probleem veroorzaakt is door het installeren van software, valt dit wellicht te verhelpen met een systeemherstel. Op de volgende website kunt u lezen hoe systeemherstel functioneerd:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
 
Kan ook wijzen op een defect aan de videokaart. Heb je wellicht ook vastlopers en/of blauwe scheremen gezien? Vreemde verkleuringen of patronen? Kijk eens of je systeem crasht, als je furmark een tijdje laat draaien.
 
bedankt voor de hulp heren. het probleem is opgelost, de schaal stond op een raadselachtige manier op 120 DPI.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan