• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Microsoft???

Status
Niet open voor verdere reacties.

trubbelhen

Nieuw lid
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Ik weet niet of ik hier op het goede onderwerp zit...maar had een vraag over code aanvragen bij microsoft...ik kan nl een macbook kopen maar degene die het wil verkopen is de code kwijt...de cd heeft hij wel...nu is mijn vraag kan iemand mij vertellen hoe en waar ik die code op moet vragen???
Bij Voorbaat Dank
 
Waar heb je het nu over?
De licentiekode van Windows of van MAC-OS?
 
Mac OS werkt niet met licentiecodes, daar MAC OS alleen op Apple machines geinstalleerd kan worden, als je het legaal wil doen dan.
Het feit dat je een Apple machine bezit, volstaat dan ipv een code.

Waarschijnlijk heb je het nu over het installeren van Windows op een Mac, via Bootcamp?
 
Mac OS werkt niet met licentiecodes, daar MAC OS alleen op Apple machines geinstalleerd kan worden, als je het legaal wil doen dan.
Het feit dat je een Apple machine bezit, volstaat dan ipv een code.

Waarschijnlijk heb je het nu over het installeren van Windows op een Mac, via Bootcamp?

Bedankt voor het reageren...Ik heb een Acer machine...maar heb er de ballen verstand af..er zit nu windows op van de orginele cd...maar schijnbaar kun je hem maar een maand gebruiken,en dan vragen ze naar de code...en die is kwijt helaas...kan iemand mij vertellen hoe ik op die machine op internet kom..(wat ik moet doen)??
Sorry ben maat een amateur..
Alvast Bedankt
 
Zit er geen Microsoft sticker op de onderzijde van dat notebook?
 
Alle van Microsoft?
Of maar eentje van Microsoft.

Als de Windowsversie op die sticker overeenkomt met de Windows in jouw notebook, moet je de activeringssleutel kunnen toepassen.
 
Alle van Microsoft?
Of maar eentje van Microsoft.

Als de Windowsversie op die sticker overeenkomt met de Windows in jouw notebook, moet je de activeringssleutel kunnen toepassen.

Als ik het goed begrij mag ik hier niet posten...ik ga het proberen..als het me niet lukt kom ik er op terug oke??
Alvast bedankt voor de genomen moeite!!
M.V.G. Marij
 
Je bedoelt dat je de key niet mag posten.
Dat is natuurlijk inderdaad beter dat je dat niet doet.

Maar andere dingen wel natuurlijk zolang die samenhangen met je probleem.
Maar het is mij dus nog niet duidelijk hoe dat nu met die stickers zit!
 
Je bedoelt dat je de key niet mag posten.
Dat is natuurlijk inderdaad beter dat je dat niet doet.

Maar andere dingen wel natuurlijk zolang die samenhangen met je probleem.
Maar het is mij dus nog niet duidelijk hoe dat nu met die stickers zit!

Hallo...Ik weet het zelf ook niet..ik ga morgen eens goed kijken...en dan laat ik je het weten oke??
Fijne Jaarwisseling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan