• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows vista blijft hangen op: Updates Configureren... .

Status
Niet open voor verdere reacties.

VivOoTje

Nieuw lid
Lid geworden
26 dec 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal..

Om het kort uit te leggen, ik heb mijn laptop uit geleend even aan de nieuwe buren omdat ze net waren komen wonen en geen laptop hadden nog niet dus dan konden ze gewoon internetten(want ik gebruikte dat ding toch nooit, en nu heb ik hem wel nodig) toen belde de buurvrouw mij een keer op of ze mijn laptop opnieuw mocht instaleren want er stond veel zooi op wat ik nooit meer gebruikte..
ik zeg dat mag, maar ALLEEN als je een legale versie erop zet van windows vista.

Jullie raden het al..dat blijkt dus neit zo te zijn..na een paar weken goed te werken starte ik op een dag mijn laptop op en vroeg hij naar een product code:fury:

Nu heb ik via veiligemodus met opdrachtprompt hem terug kunnen zetten in de tijd..een herstelpunt maken..
maar nu hangt ie al zo'n..nou...2 uurtjes ongeveer vast op: Updates configureren..dat is het enigste wat er ook staat..plus dat irritante draaiende cirkeltje weetjewel..

nou is mijn vraag... Wat kan ik hier aan doen.

het gaat om windows vista business.

MVG Vivian
 
optie 1..

betreft het een merk laptop indien zo is er een recovery partitie aanwezig waarmee je deze terug naar fabrieksinstellingen zet ...

optie 2..

heb je je eigen key vermeld op de laptop achterkant...
dan kun je ook een nieuwe instal overwegen ....indien je de cd/dvd in bezit heb

vraag betreft het een 32 bit of een 64bit versie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
optie 1 is geen optie want die werkt niet naar behoren helaas want dan vraagt ie hoe die windows moet opstarten in veilige modus of veiligemodes met internetmogelijk heden blabla die ken je, maar dan staat het in het engels ipv nederlands.

en optie 2 is ook geen optie omdat die sticker onder de laptop zat en die is helemaal zwart omdat deze laptop heel erg warm word van onder dus door de warmte is die sticker zwart..en kreeg er geen cd bij omdat er dus die recovery op zit.. maarja aangezien die niet werkt....

nog meer opties?

hij staat trouwens nogsteeds op updates configureren..

edit: geen idee hoeveel bits...ik geloof een 32...maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
 
het configureren kan soms lang duren ..dit is dan ook afhankelijk van hoeveel updates er werden geinstalleerd ...
maar aangezien je gevraagd werd naar de productcode vind ik het dus raar dat er updates binnen komen !!

---------- Bericht toegevoegd om 23:16 ---------- Vorige bericht geplaatst om 22:03 ----------

probeer eens om tydens de herstart ..
de toets F11 in te drukken ( meermaals snel achtereen indrukken )..
selecteer dan de recovery optie en druk op enter....
bevestig je keuze met Y
en de recovery begint nu met deze terug te zetten naar de fabriekswaarden ...

je dient achteraf terug de drivers , de updates te installeren ....
neem je tijd voor de updates en haal ze binnen in groepjes van 15 update's meer niet omdat anders de kans besta dat deze vast lopen !!...

begin pas met de updates als je de antivirus er op heb staan ....

deze recovery partitie kan best nog aanwezig zijn op je systeem !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan