• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi compaq presario CQ60 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzannewesterhof

Nieuw lid
Lid geworden
27 dec 2011
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Hallo!
Ik heb een laptop sinds 2008. In de 3 jaar dat wij deze laptop hebben is die ongeveer een half jaar ter reparatie weg geweest.
Hij kwam vorige week weer van de derde reparatie terug.
Wij zijn er niet heel tevreden over.
Toen ik hem weer terug had en wou aansluiten op onze draadloze WIFI bleek dat deze niet deed wat ik wou.
Als ik de knop van wifi aanklik dan staat er:
HP Wireless Assistant
WLAN: uit

en als ik nog een keer klik staat er:
HP Wireless Assistant
WLAN: Gedeactiveerd.

Ik krijg hem maar niet geactiveerd...
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb geprobeert contact op te nemen via mail met HP. Maar dat kan niet meer omdat mijn garantie niet meer geldig is.

Alvast bedankt!!
 
Hoi,

Ik heb de zelfde laptop, deze kwam standaard met Vista.
Dus ik neem aan dat er nog vista opstaat.

Probeer dit:

Start >> Computer >> druk op een wit gedeelte met de rechtermuisknop >> kies "eigenschappen" >> klik in de menu links op "apparaatbeheer" >> kijk of daar gele uitroeptekens staan.

Zo niet:
Ga naar "netwerkadapters en druk op het pijltje >> een menu zal uitklappen >> druk met de rechtermuisknop op de regel met wifi er in >> eigenschappen >> ga naar de tab "stuurprogramma" >> druk op bijwerken.

Hopelijk lukt het zo.

suc6
 
Hee!
Dank je voor je reactie. dEr staat inderdaad windows vista op.
Alleen werkt het niet zoals je zegt hoe ik het moet doen:(
Er staat dat het beste al genstalleerd is.
Heb je nog een idee??
Toch bedankt voor de moeite.
 
Helemaal verwijderen, opnieuw opstarten... vanaf cd opnieuw installeren en dan updaten...en weer opnieuw starten, baat het niet dan schaadt het niet, toch?
 
Helemaal verwijderen, opnieuw opstarten... vanaf cd opnieuw installeren en dan updaten...en weer opnieuw starten, baat het niet dan schaadt het niet, toch?

haha.. ik ben iemand van 15 jaar en kan dat allemaal niet...
Wat voor cd moet ik daar voor hebben enzoo??
 
Oh, je klonk ouder, haha.. geintje
Eeh, als het goed is heb je bij de laptop een driver cd gekregen, een driver is een stuur programma die je wifi apparaat verteld wattie moet doen.
Dat programma zou op die cd moeten staan.
Misschien weet je vader wel hoe dat precies moet, want ik kan begrijpen als het allemaal een beetje moeilijk is hoor.
succes :wink:
 
Dank je... Ik ben nu nog niet heeeel veel wijzer geworden.. maar ik zie wel..
Wat haaaat ik mijn laptop!!
 
niet je laptop haten :p

eerst:
download de driver:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...dlc=nl&lc=nl&os=2093&product=3975729&sw_lang=


daarna:
Ga naar "netwerkadapters en druk op het pijltje >> een menu zal uitklappen >> druk met de rechtermuisknop op de regel met wifi er in >> eigenschappen >> ga naar de tab "stuurprogramma" >> druk op verwijderen.

herstart de pc en installeer de driver die je net hebt gedownload.
 
Ik haat em al een stuk minder nu :)
Internet doet het weer :)
Dank je wel!!
 
fijn dat het is gelukt.

(ik vind het ook een *** laptop hoor haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan