• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Linux Mint installatie stopt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
8 apr 2005
Berichten
3.654
Waarderingsscore
2
Hallo!

Ik zou graag werken met Linux Mint gezien Ubuntu niet zo goed draait op mijn systeem.. (Toshiba Satellite L650D)

Met de bootable CD stopt het opstarten echter na het laden van 2 bestanden, wanneer de melding "Ready" op het scherm komt. Dan gebeurt er absoluut niks meer..

Is er een andere simpele manier om Linux Mint uit te testen?

Mvg,
Superspeedfreak

---------- Bericht toegevoegd om 13:04 ---------- Vorige bericht geplaatst om 16:32 ----------

:frusty:
 
niet dat het uitmaakt maar wat voor systeem heb je?

ik onderin met me oude sempron 2600 ook problemen (en ik heb het idee dat computers die niet 64 bits ready zijn het ouder OS software moet doen.

Linux min t dus ook geprobeerd maar krijg veel errors er gebeurd niks.
 
Er is een simpelere manier, maar het hangt ervan af wat je specs zijn ( RAM etc )

je kan een virtuele machine proberen te draaien. De installatie gaat traag, maar eens geintslleerd en je het zo'n 1024Mb RAM geeft draait het lekker vlotjes.

links:

http://downloads.vmware.com/d/ => voor VMware
https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads => voor virtualBox ( gebruik ikzelf )

gewoon instellen hoeveel plaats het mag hebben op je HDD en dan RAM toewijzen en dan maakt hij een virtuele HDD aan ( die je niet kan zien binnen windows... )

tot nu toe geenn klachten over VirtualBox
 
Ik heb net Rainmeter en Omnimo ontdekt en ik vind het fantastisch :D maar bedankt voor de oplossingen van Linux, er zal er sowieso wel n van werken dus na mijn examens ga ik eens testen! Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan