• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mijn pc loopt met youtube filmpjes vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefman3

The Member
Lid geworden
9 dec 2011
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb een vista laptop en hij loopt steeds vast met youtube filmpjes.
Wie weet wat ik moet doen?

Gr.
 
welke browser gebruik je?
 
ik kan of Google Chrome gebruiken of de nieuwste internet Expoler
 
Hoi,

Het kan aan diverse dingen liggen,

- je register kan gecorrumpeerd zijn, doe eens een zelf diagnostiek.
- Adobe Flash Player heeft een update nodig.
- Je videokaart drivers hebben een update nodig.

Je zou evt ook je tijdelijke internet bestanden, geschiedenis, en cookies kunnen verwijderen, of opschonen.

Succes.
 
Vermoedelijk een probleem met de in de browsers en ook ni Flashplayer aanwezig hardwareondersteuning.

Mogelijk dat de grafische drivers in jouw notebook dit niet aankunnen!

Die hardwareversnelling kan je uitschakelen:

Hardwareversnelling is nieuwe functionaliteit van Internet Explorer 9 waarmee Internet Explorer gaan alle afbeeldingen en tekst van de CPU (Central Processing Unit) voor de grafische verwerking Unit (GPU). In sommige gevallen is het noodzakelijk of hardwareversnelling controleren voor hardware- of compatibiliteitsproblemen met bepaalde internet-websites weergeven uitschakelen.

Hardwareversnelling uitschakelen en Softwarerendering gebruiken in plaats van hardwarematige beeldopbouw de webpagina weergeven, volgt u onderstaande stappen:


1. Klik op Start, Configuratiescherm, Netwerk- en en klik vervolgens op Internet-opties
2. Klik op deGeavanceerde tabblad en blader vervolgens naar de "Versnelde grafische afbeeldingen".
3. Selecteer de Softwarerendering gebruiken in plaats van de GPU rendering selectievakje.
4. Klik op Toepassen, en klik vervolgens op OK.
5. Sluit alle open vensters van Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9.
6. De webpagina bekijken in Internet Explorer 9.

Hardwareversnelling inschakelen, volgt u de bovenstaande stappen en schakelt de Softwarerendering gebruiken in plaats van de GPU rendering selectievakje.

Bron: http://support.microsoft.com/kb/2528233/nl

Hoe dat met Chrome gaat is mij onbekend; ik gebruik die browser niet.
Maar klik dan in het videobeeld met rechts om de hardwareversnelling uit te zetten.
 
Oke bedankt ik zal kijken of het werkt!

---------- Bericht toegevoegd om 13:20 ---------- Vorige bericht geplaatst om 16:53 ----------

Ik heb het gedaan maar als nog hij speelt een stukje af en dan stopt hij er weer mee.
Hij speelt het filmpje dus niet meteen in een geheel uit.

---------- Bericht toegevoegd om 13:22 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:20 ----------

En als ik mn drivers moet updaten waar kan ik dat dan doen?

---------- Bericht toegevoegd om 13:46 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:22 ----------

Ik kom er maar niet uit!

---------- Bericht toegevoegd om 13:46 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:46 ----------

Ik kom er maar niet uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan