• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows CE 6.0 vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbtrg

Nieuw lid
Lid geworden
7 jan 2012
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Ik heb zojuist een goedkope chinese netbook gehad, met windows ce erop. Ik heb er een aantal vragen over:

1. Ik heb GAPI geinstalleerd, alleen mn .EXE bestanden lijken niet geasocieerd te worden daarmee (dus ik kan niet gamen :p). Hoe moet ik dat doen? Edit: het lijkt erop dat TCPMP er wel mee werkt, is het dan alleen maar voor gercertificeerde programma's?!

2. Ik heb wat leuke themes gevonden voor Windows CE, echter daarvoor heb ik wisbar nodig. Helaas heb ik tot nog toe geen wisbar installer gevonden, die met windows ce 6.0 werkt (de Windows Mobile en de oude Windows CE installers (voor max versie 3) werken niet). Weet iemand waar ik een installer kan vinden?

3. Als ik een youtube filmpje probeer te openen met TCPMP, crasht het programma. Is hier een oplossing voor?
Edit: ik heb in mn logs gekeken, en het ziet er naar uit dat youtube de boel blokkeerd. Ik heb namelijk ook Windows Media Player geprobeert, en die geeft hetzelfte probleem. Is hier al een oplossing voor (sinds er geen flash is voor Windows CE)

Als iemand een van deze vragen (met name de eerste) kan beantwoorden, zou ik heel erg blij zijn. Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan