• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Links doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mona.lisa

Gevestigd lid
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
222
Waarderingsscore
0
Hoi,

De link naar herstelpunt maken in vista doet het niet. De link naar atf-cleaner doet het ook niet.

Groet,

Mona
 
Betreft dit dezelfde Windows als waar jij nu een HijackThis mee doet?
 
Ja, Ik heb via een ander weg de juiste files gedownload. Maar dacht dat het voor jullie handleidingen handig zou zijn als de links kloppen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je gaat nu eigenlijk buiten je boekje.
Dat van die links zal ik overigens nakijken, dus dank.

Maar je bent een fix begonnen en daar heb ik nu op geantwoord en dan ga je op eigen houtje eerst weer andere dingen doen??????

Niet meer doen dus, hou je aan hetgeen ik jou opdraag te doen!
 
Zo was het niet helemaal. Ik probeerde mbv jullie handleiding mijn probleem op te lossen en stuitte toen op niet werkende links, ben vervolgens op zoek gegaan naar de juiste bestanden zodat ik al wat voorwerk gedaan zou hebben. Daarna discussie aangemaakt en toen bedacht dat het misschien handig was voor jullie om te weten dat de links niet werkten. Wist niet of het handig was om dat in dezelfde discussie te doen of hiervoor een nieuwe aan te maken, koos dus voor het laatste. Sorry als je dat toch niet handig vond.
 
Aha.
Nu is het duidelijk.

Maar concentreer je nu op de fix.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan