• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste vrienden,
ik was met mijn draadloze hoofdtelefoon aan het luisteren en wou terug overschakelen via rechts klikken op het luidsprekertje en ik wou de normale keuze maken die ik gewoon ben en dat gaat niet meer zoals je kan zien in de printscreen staat daar de melding niet aangesloten begrijp er niets van ik heb bij mijn weten niets uitgeschakelt weet iemand een oplossing alvast op voorhand bedankt
28tuu13.jpg
 
en bij aparaatbeheer, wat geeft hij daar weer?
 
plaats je muis op een leeg veld onder de realtek ...rechtklik en zet de vinkjes aan

snap20120112231505001.png
[/URL][/IMG]
 
Zoals je kan zien Rope in de printscreen heb ik gedaan zoals je had aanbevolen maar er verandert niets
beleefde groeten
Lowie12
24e57oo.jpg


---------- Bericht toegevoegd om 07:34 ---------- Vorige bericht geplaatst om 07:23 ----------

en bij aparaatbeheer, wat geeft hij daar weer?

dit is het resultaat
14vlfgl.jpg
 
ik heb juist een beetje gespeeld met mijn instellingen ....
wat me opviel is dat er telkens maar 2 konden ingeschakelt worden ....

zoals je zie in mijn eerste screenshot staan de 2van boven aan , wel indien ik dan ook de onderste wik inschakelen valt er 1 van de 2 uit : dit is willekeurig de ene keer is het de middelste de andere keer de bovenste
 
zoals je kan zien in mijn printscreen kan ik maar n inschakelen maar de bijzonderste (middenste) kan ik niet inschakelen,
vndpg7.jpg
 
Goededag Abraham ,
Ik gebruik windows 32 bit
beleefde groeten,
Lowie12
 
Abraham ,
Sorry maar moet ik die twee beschrijvingen zoals in de printscreen staan verwijderen n van de twee want ik ken daar niet veel van
Beleefde groeten ,
Lowie12
2j2an1d.jpg
 
De ethernetdriver is dus ook van RealTek, maar heeft niks met audio te maken maar alles met de gedrade internetverbinding!

Dus alleen audio verwijderen!
 
Abraham ikheb gedaan wat je gevraagt hebt maar er verandert niets met de bovenste (Headset ) kan ik geluid horen als ik naar de middenste wil gaan kan ik dat niet aanvinken bijgevolg geen klank de onderste kan ik wel aanvinken en als ik dan een internet radio wil beluisteren hoor ik niets maar ik zie wel dan hij aan het spelen is en ik heb niets gedempt staan en bijgevolg geen klank,
Beleefde groeten,
Lowie12
w2oyef.jpg
 
Indien het juist is, zit er in het Configuratiescherm ook een snelkoppeling naar RealTek-instellingen!
 
@ lowie
rechtsklik op realtek digital output..
kies eigenschappen ....er springt een scherm op ..hier kun je onder kant een keuze maken ..
inschakelen en uitschakelen .....zet deze uit en bevestig met toepassen en ok

rechts klik nu op luidspreakers realtek high defination audio ...kies eigenschappen ....zet deze aan en klik op toepassen en ok
snap20120113124628004.png
[/URL][/IMG]
 
Ik denk dat het volgende aan de hand is met Geluid:

4f1014dbd1693-Sound_and_Lowe12.png


Vinkje weer weghalen dan en daarna moet geluid het weer doen!
 
@ lowie
rechtsklik op realtek digital output..
kies eigenschappen ....er springt een scherm op ..hier kun je onder kant een keuze maken ..
inschakelen en uitschakelen .....zet deze uit en bevestig met toepassen en ok

rechts klik nu op luidspreakers realtek high defination audio ...kies eigenschappen ....zet deze aan en klik op toepassen en ok
snap20120113124628004.png
[/URL][/IMG]

Sorry Rope maar hetwerkt niet ik kan alleen luisteren met Headset

---------- Bericht toegevoegd om 14:38 ---------- Vorige bericht geplaatst om 14:32 ----------

Ik denk dat het volgende aan de hand is met Geluid:

4f1014dbd1693-Sound_and_Lowe12.png


Vinkje weer weghalen dan en daarna moet geluid het weer doen!

Zie Printscreen Abraham als ik headset uitvink springt realtek digital output aan

2yuwqwi.jpg
 
en dit is een wireless headset? heb je al eens de "zender" van je headset uitgeplugd?
 
Ja zonder resultaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan