• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

mijn pc kan de beeldscherm,muis en toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Nieuw lid
Lid geworden
14 jan 2012
Berichten
3
Waarderingsscore
0
hoi

ik heb een PACKARD BELL IMEDIA X1130 ik was gistern achter en in een keer krijg ik een blauwe scherm en woorden en gaat mij pc uit en weer aan van zelf en krijg ik een zwarte scherm en zegt is door onverwacht probleem is de pc uit gegaan wel je normaal starten ik heb opgedrukt en ik doet normaal start en na een minuut weer de zelfde verhaal en ik heb twee keer te proberen lukt dat niet toen heb ik de pc zelf uit gedaan door op de start knop vast te houden en ik kom van daag om te kijken de pc doet wel maar hij kan de beeld scherm,muis en toetsenboord niet starten bij andere kast start die wel maar bij dezen niet ik denk dat een virus is of niet ik heb hulp nodig om dit probleem te oplosing :wall::wall::wall:
 
Alsjeblieft: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .......................
Voel vrij om ze naar behoefte te gebruiken. :)
 
Of spreek in je moedertaal, want ik denk niet dat iemand zo gaat kunnen helpen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan