• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Favorieten terugkrijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CompGerd

Vaak hier
Lid geworden
20 okt 2011
Berichten
683
Waarderingsscore
0
Hallo Moderators, hier ben ik weer.

Ik heb in mijn enthousiasme van de schijfopruiming mijn cookies gewist. Nu zie ik dat ik mijn favorieten kwijt ben in Explorer. Kan ik deze nog terugkrijgen?
Alvast dank.

GRTZ CompGerd
 
Hoe heb jij dan die cookies opgeruimd?

Ik mag aannemen dat de map Favorieten in de map Gebruikers door jou niet aangezien is geworden voor de tijdelijke internetbestanden?
 
Hallo Abraham,

Ineens schoot mij iets te binnen.
Ik heb Google Chrome en Explorer 9.0 weer goed teruggeinstalleerd en zag dat mijn C-schijf aardig volgeraakt was.
Ik heb Tune-up op mijn computer en via de prullenbak gedelete en nu alles weer teruggekregen in Tune-up undelete, maar in welke bestand staan die favorieten?

GRTZ CompGerd
 
"C:\Users\Username\Favorites"

"C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Favorieten"

Lijkt mij ook stug dat die zomaar verwijderd wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tune-Up Utilities heeft ook grote faam wat betreft vernaggelde Windowsen.

Het is beter tweakprogramma's niet te gebruiken.
Met een paar gratis programma's hou je Windows ook snel, zonder dat je bang moet zijn dat er iets verkeerd gaat!
 
Ik zie nu ook dat ik niet meer USERS onder C kan benaderen, die zie ik niet meer!?

Grtz CompGerd
 
Doe eens wat zoekwerk met een zoekmachine dan kom je er snel genoeg achter hoe en wat.
 
Misschien dat users nu een verborgen map is geworden, dan even: configuratiescherm -> vormgeving en persoonlijke instellingen -> mapopties -> tabblad ''weergave'' -> ''verborgen bestanden en mappen'' verborgen bestanden, mappen en stations weergeven -> toepassen
 
Vindt niets via de zoekmachine:wacko:
Het enigste regeltje wat er nu staat is dit: NTUSER.DAT

GRTZ CompGerd
 
Zoekmachines is altijd een kwestie van improviseren. Maar het lijkt er sterk op dat de zaak verprutst is. Ik denk in de richting van accounts. Waar zijn jouw back-ups? Favorieten kun je exporten, maar ook gewoon kopiren. Dus ik snap het niet helemaal.

Maar goed, kijk eens naar de zoekmachine met de naam Search Everything. Simpel maar zeer effectief. Sorten op naam, extensie en path.

Nu is het zo dat favorieten de extensie url hebben. Dus je typt url en sorteert op naam, extensie en path en dan zie je of je ziet het niet. Bij dat laatste verzin je maar wat. Het stond niet op de kaart daar trapt niemand in!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien dat users nu een verborgen map is geworden, dan even: configuratiescherm -> vormgeving en persoonlijke instellingen -> mapopties -> tabblad ''weergave'' -> ''verborgen bestanden en mappen'' verborgen bestanden, mappen en stations weergeven -> toepassen

Dankjewel Xerofox, die regel is nu (welliswaar in lichtgrijs) weer zichtbaar en heb nu ook mijn bureaublad mappen weer gewoon terug. Blijft vreemd dat favorieten zijn verdwenen en wel bijvoorbeeld gewoon de geschiedenis en RSS feeds zichtbaar zijn.

GRTZ CompGerd
 
Mag niet gebeuren...

Het gebruik van herstelpunten heeft geen invloed op persoonlijke bestanden zoals de mappen Mijn documenten en Favorieten.

Dus is er ""iets"" aan de hand.
Ik raadt je aan even naar het hijackthis subforum te gaan hier, om je pc even door te lichten.
 
Geachte Moderators en computergenoten,

Het is opgelost. Ik heb uiteindelijk (inderdaad was alles ineens verborgen) favorieten teruggevonden. Probleem opgelost.
Hartelijk dank voor alle reacties.

GRTZ CompGerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan