• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help functie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkha

Nieuw lid
Lid geworden
20 jan 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
De Help functie in mijn comp. met vista werkt niet meer. Dit is gebeurd nadat ik alle HP bestanden had weggegooid ivm het installeren van een andere printer. Ook de nieuwe printer werkt niet, heeft e.e.a. met elkaar te maken? en zo ja hoe kan ik (digibeet) dit oplossen?
 
De Help functie in mijn comp. met vista werkt niet meer. Dit is gebeurd nadat ik alle HP bestanden had weggegooid ivm het installeren van een andere printer. Ook de nieuwe printer werkt niet, heeft e.e.a. met elkaar te maken? en zo ja hoe kan ik (digibeet) dit oplossen?

systeemherstel naar toen het nog in orde was al geprobeerd?
 
systeemherstel naar toen het nog in orde was al geprobeerd?

Ja wel naar gekeken maar kan alleen maar terug naar momenten dat ik de nieuwe printer aan het installeren was. Kon verder geen herstelpunten vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan