• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

driver cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch16

Bekend gezicht
Lid geworden
8 jan 2009
Berichten
138
Waarderingsscore
0
hallo forum. ik heb een vraag aan jullie. ik zou graag een cd of dvd met de drivers van vista erop willen maken, maar weet niet hoe te doen. vind wel drivers maar kan ze niet op schijf zetten. kan iemand mij helpen hierbij. mijn dank.
 
hallo forum. ik heb een vraag aan jullie. ik zou graag een cd of dvd met de drivers van vista erop willen maken, maar weet niet hoe te doen. vind wel drivers maar kan ze niet op schijf zetten. kan iemand mij helpen hierbij. mijn dank.

naar de side van het merk gaan drivers binnen halen en dan op cd of beter nog op usb stick zetten klaar
met vr.gr.
boelh188
 
hallo abraham54 boulh188 bedankt voor de reactie op mijn vraag. jawel heb wel brand programma op pc nero7. kom ook wel bij fujitsu op de site waar de drivers staan kan ze ook downloaden, maar weet niet hoe ik mij moet aanleggen om ze op schijf te zetten. heb gebrobeert dat wel. maar het is toch niet zo dat ik voor iedere driver andere schijf moet hebben. ik kom er niet uit .sorry
 
je download al de drivers ..deze plaats je dan in een map die jezelf heb aangemaakt ..
deze map geef je bijv : de naam drivers/fujitsu
zitten al de drivers in deze map..
dan neem je je brand programma en selecteer je om deze map te branden op de cd
 
bedankt voor de reactie op mijn vraag. heren ik zal mijn best doen hou u op de hoogte. bedankt

---------- Bericht toegevoegd om 14:42 ---------- Vorige bericht geplaatst om 14:06 ----------

hallo heren. ik heb als volgt gedaan, heb driver gedownload, maar als hij klaar is dan komt automatisch nero om die driver die ik heb gedownload te branden, dan heb ik veel schijven nodig. want er zijn drivers die zijn maar bevoorbeeld 5mb. zou niet weten hoe ik die allemaal samen kan krijgen, op een of 2 schijven.
 
Je gaat toch niet beweren dat je elke driver telkens op een CD wil branden?
 
plaats effe de link waar jij deze drivers ophaal ...
vermeld ook welke je nodig heb ..
zal het pakketje gereed maken ...:agree:

effe serieus : je klikt nero weg en je plaatst de gedownloade driver in de aangemaakte map...
heb je ze allemaal opgehaald dan pas brand je deze op de schijf ...
ben er 200% van overtuigdt dat je 1 cd tje nodig heb en gn 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor de reactie op mijn vraag. heren ik zal mijn best doen hou u op de hoogte. bedankt

---------- Bericht toegevoegd om 14:42 ---------- Vorige bericht geplaatst om 14:06 ----------

hallo heren. ik heb als volgt gedaan, heb driver gedownload, maar als hij klaar is dan komt automatisch nero om die driver die ik heb gedownload te branden, dan heb ik veel schijven nodig. want er zijn drivers die zijn maar bevoorbeeld 5mb. zou niet weten hoe ik die allemaal samen kan krijgen, op een of 2 schijven.

je kan makkelijk je drivers op een cd branden er kan namelijk 700 mb op een cd ps als je de optie neemt bij de brander dan kan je die ook niet automaties laten branden
succes
met vr.gr.
boelh188
 
hallo rope abraham54 boelh188. nee zeker wil ik niet elke driver op een apparte cd, maar als ik een gedownload heb dan komt nero om die te branden. waar haal ik die op, bij fujitsu siemens daar moet ik dan mijn serie nummer invullen en dan kan je naar dowloaden daar staan alle drivers van vista die ik graag op schijf had. maar ik kom niet verder. zal wel aan mij liggen denk ik ik ben nou eenmaal niet zo goed. zie ook nergens staan hoe ik een nieuwe map moet maken .
 
rechtsklik op buraeublad ..kies nu nieuw ...en je maakt nu een nieuwe map aan ..
rechtsklik op deze nieuwe map en kies naam weizigen ..geef deze nu de naam drivers/fujitsu
nu haal je de drivers op ...downloaden naar ..de nieuwe map driver/fujitsu
je plaats eerst al de nodige drivers in deze map...
mocht nero dan toch telkens vragen om deze te branden ...klik je anuleren of wat dan ook maar je geeft nero niet de toestemming om deze te branden ....
je brand pas als je ze allemaal opgehaald heb !
 
Ik vind het maar een raar gegeven dat Nero automatisch opstart om iedere download te gaan branden!
 
hallo heren. ik heb het zo gedaan als geschreven, ik laat het hierbij even ik hou u op de hoogte zover bedankt voor u geduld. dank u
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan