• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

trage laptop ivm "netstat"

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilma05

Enthousiast
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
2.034
Waarderingsscore
0
kennis heeft een laptop met vista, hij kreeg eem melding met daarin het woord net-stat, via dos blijkt dat het iets is met ip adressen, de laptop heeft daardoor kuren gekregen, sloom geworden, en bij een ander kan hij wel op eendraadloos netwerk komen, maar bij hem thuis niet.
weet iemand hier iets over? kun je hier iets aan doen?
 
Dit is echt te weinig informatie.

Welke melding wordt er gegeven?

Is de router thuis al eens gereset?
 
hallo, ik heb de laptop meegenomen naar mijn huis, wil even een hijackthis
maken, het is een acer aspire 7720Z
 
Dat is een laptop met 802.11b/g. Heeft die kennis thuis misschien 802.11n?

Als je de laptop uit de eigen omgeving haalt, kun je dus waarschijnlijk het probleem ook niet reproduceren aangezien je in het openingstopic al aangeeft dat de computer het ergens anders wel goed doet.

Een HJT is leuk, maar daar doe ik verder niets mee. Dan mag je naar Abraham
 
nou ik wil het wel logje maken maar het lukt niet, ik kan nergens aanklikken "run as administrator" hoe kan ik dit vinden? heb geen ervaring met vista graag wel hulp hoe ik dat voor elkaar krijg

---------- Bericht toegevoegd om 17:05 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:10 ----------

nou ik wil het wel logje maken maar het lukt niet, ik kan nergens aanklikken "run as administrator" hoe kan ik dit vinden? heb geen ervaring met vista graag wel hulp hoe ik dat voor elkaar krijg

ik ben er inmiddels in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan