• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wie weet raad??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalleke

Junior lid
Lid geworden
26 jan 2012
Berichten
30
Waarderingsscore
0
formarteren van pc , kun je dat zelf ?? of moet er dat iemand anders doen ?
zien mijn probleem ! ik ben geholpen door abraham 54, heb gedaan met die man me zei , maar krijg al ommidelijk een fout melding ( niet ondersteunning ) nu van morgen wil ik een cd programa in men pc steken niets kwam er op men pc , hij wou zelfs niet lezen wat er op de cd stond ( langs geen kanten wou hij die cd lezen ) nu wil ik mijn pc binnen doen in de winkel maar ik ik weet dat die gasten goed door rekenen om te maken .
nu wil ik een deftig besturings programa aub , heb nu vista zitten maar tis altijd iets die niet ga ??
ben het een beetje beu aan het worden :wall::wall:
 
Je hebt 2 mogelijkheden:

Je installeert Windows opnieuw en tijdens de installatie kies je voor formateren (volledig)

Tweede mogelijkheid is met Gparted.
De iso bestand branden op cd of dvd
Computer opstarten en dan in bios de dvdrom instellen als eerste boot.
Dan zal Gparted starten.
Je ziet dan een of meedere partitie(s)
Op ieder partite met de rechtermuisknop op formateren (NFTS) klikken.
Dan OK klikken of zo.
Daarna de dvd van windows in de computer en dan Windows installeren.
 
bedankt voor je antwoord ,
maart ik heb geen cd's van men pc , en cdrom doe gewoon geen moeite om te lezen wat op de cd staat .
ik weet als cd's had was het opgelost , maar helaas
 
Voor amper 20 25 euro hebt je een nieuwe dvdrom.
Zoveel geld is dat ook niet.

Als je geen CD hebt van uw Windows dan kan het zijn dat je een backup partitie heb op een verborgen partitie.

Normaal gezien zou je dan computer moeten opstarten en dan op F12 tokkelen en dan hebt je de mogelijkheid om recovery te doen.
Let op: wel eerst een backup maken van uw data anders bent je alles kwijt.
Bij recovery worden alle partitie verwijderen en opnieuw aangemaakt en opnieuw Windows en driver genstalleerd.
 
net pc terug , volgens hun is mijn moederbord kapot , dus pc voor de vuilbak ??

is dat nog te maken of zo , men dvd lezer ook kapot ??:mellow:

zie men vorige berichten ( van men probleem )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan